Tema: Re: Kiek amperu kabeli naudot varikliui?
Autorius: dsg
Data: 2009-03-28 10:20:40
"saimhe" <dejau.skersa@gaideliams.giedant> parašė naujienų 
news:gqkl68$ts7$1@trimpas.omnitel.net...
>> O tai variklio varza tikriausiai kinta
>
>   Čia panašiai kaip transformatoriuje: jei kintama srovė, tai prie
> apvijos varžos prisideda induktyvumas ir darbo metu srovė silpnesnė,
> negu kad paskaičiuotum iš aktyvinės varžos.
>   Bet blankiai atsimenu, kad procesai nuolatinės srovės variklyje
> aiškinami kitaip. Iš praktinės pusės dar yra toks dalykas: kuo greičiau
> varikliui leidžiama suktis (mažesnė apkrova), tuo ir srovė silpnesnė.
> Visiškai sustabdžius, ko gero, ji vėlgi priklausys tik nuo apvijų varžos.
>   Vadinasi, minėti pusė ampero tikriausiai atitinka normaliai
> veikiantį pavaros mechanizmą (niekas nestringa, pakanka tepalo ir t.
> t.). Norint apsidrausti, reikės daugiau. Bet abejoju, ar pozicionierius
> sugeba atiduoti 36 V ir 10 A, srovė gali būti apribota. Geriausia būtų
> remtis jo dokumentacija ir imti laidą pagal tą srovę, kuri ten užrašyta.

Pozicionieriaus parametrai:

- saugomų atmintyje palydovų pozicijų skaičius 56

- maitinimo įtampa aktuatoriui (20-36)V nuolatinė arba kintama

-signalo slopinimas 3dB;

- praleidžiamų dažnių diapazonas (950-2300)MHz;

- darbo temperatūra (-30 + 65)・・C

- maksimali praleidžiama srovė 0,4A

- apsaugos suveikimo srovė 0,6A

- naudojama srovė 25mA

-įtampa išėjime RECEIVER +(12-20)V