"saimhe" <dejau.skersa@gaideliams.giedant> parašė naujienų news:gqkl68$ts7$1@trimpas.omnitel.net... >> O tai variklio varza tikriausiai kinta > > Čia panašiai kaip transformatoriuje: jei kintama srovė, tai prie > apvijos varžos prisideda induktyvumas ir darbo metu srovė silpnesnė, > negu kad paskaičiuotum iš aktyvinės varžos. > Bet blankiai atsimenu, kad procesai nuolatinės srovės variklyje > aiškinami kitaip. Iš praktinės pusės dar yra toks dalykas: kuo greičiau > varikliui leidžiama suktis (mažesnė apkrova), tuo ir srovė silpnesnė. > Visiškai sustabdžius, ko gero, ji vėlgi priklausys tik nuo apvijų varžos. > Vadinasi, minėti pusė ampero tikriausiai atitinka normaliai > veikiantį pavaros mechanizmą (niekas nestringa, pakanka tepalo ir t. > t.). Norint apsidrausti, reikės daugiau. Bet abejoju, ar pozicionierius > sugeba atiduoti 36 V ir 10 A, srovė gali būti apribota. Geriausia būtų > remtis jo dokumentacija ir imti laidą pagal tą srovę, kuri ten užrašyta. Pozicionieriaus parametrai: - saugomų atmintyje palydovų pozicijų skaičius 56 - maitinimo įtampa aktuatoriui (20-36)V nuolatinė arba kintama -signalo slopinimas 3dB; - praleidžiamų dažnių diapazonas (950-2300)MHz; - darbo temperatūra (-30 + 65)・・C - maksimali praleidžiama srovė 0,4A - apsaugos suveikimo srovė 0,6A - naudojama srovė 25mA -įtampa išėjime RECEIVER +(12-20)V