vis tu uzmirsti pamineti koks kabelio ilgis. Nes prie tokiu galiu minimalus storis nera labai svarbu. Neieskant shiknoje slieku imk pusantro kvadrato laida ir viskas bus gerai. -- Bye, Levas -- http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip "dsg" <puramuk@gmail.com> wrote in message news:gqkmko$v7m$1@trimpas.omnitel.net... > "saimhe" <dejau.skersa@gaideliams.giedant> parašė naujienų > news:gqkl68$ts7$1@trimpas.omnitel.net... >>> O tai variklio varza tikriausiai kinta >> >> Čia panašiai kaip transformatoriuje: jei kintama srovė, tai prie >> apvijos varžos prisideda induktyvumas ir darbo metu srovė silpnesnė, >> negu kad paskaičiuotum iš aktyvinės varžos. >> Bet blankiai atsimenu, kad procesai nuolatinės srovės variklyje >> aiškinami kitaip. Iš praktinės pusės dar yra toks dalykas: kuo greičiau >> varikliui leidžiama suktis (mažesnė apkrova), tuo ir srovė silpnesnė. >> Visiškai sustabdžius, ko gero, ji vėlgi priklausys tik nuo apvijų varžos. >> Vadinasi, minėti pusė ampero tikriausiai atitinka normaliai >> veikiantį pavaros mechanizmą (niekas nestringa, pakanka tepalo ir t. >> t.). Norint apsidrausti, reikės daugiau. Bet abejoju, ar pozicionierius >> sugeba atiduoti 36 V ir 10 A, srovė gali būti apribota. Geriausia būtų >> remtis jo dokumentacija ir imti laidą pagal tą srovę, kuri ten užrašyta. > > Pozicionieriaus parametrai: > > - saugomų atmintyje palydovų pozicijų skaičius 56 > > - maitinimo įtampa aktuatoriui (20-36)V nuolatinė arba kintama > > -signalo slopinimas 3dB; > > - praleidžiamų dažnių diapazonas (950-2300)MHz; > > - darbo temperatūra (-30 + 65)・・C > > - maksimali praleidžiama srovė 0,4A > > - apsaugos suveikimo srovė 0,6A > > - naudojama srovė 25mA > > -įtampa išėjime RECEIVER +(12-20)V >