Aha, elekronikos plokštė yra. Patikrinau variklį - "tachometras" išėjime duoda kintamą įtampą, kurios amplitudė ir dažnis didėja greičiau sukant būgną. Dar dorai nesupratau koks čia variklis, be galiu pasakyt, jog maitinamas kintama įtampa, kurios vertė ~60V. Beje, pavyko rasti laikmačio padėtį, kada variklis sukasi į priešingą pusę, taigi dabar suabejojau savo pirmine diagnoze kaltindamas variklį. Anksčiau neatkreipiau dėmesio, kad kai tik mašina pereina į neveikimo padėtį, ji be sustojimo bando pompuot vandenį, nors jo jau seniai nebėra. Gal, kaip monaxas rašė, kaltos lygio rėlės arba kažkas su tuo susijusio dėl ko slėgis niekad nenukrenta ligi tuščio būgno slėgio. Tačiau kaip tą patikrinti? Apskritai, kam reikalingos dvi rėlės? Viena pajunta kada būgnas tuščias, o kita - kada vandens tiek kiek reikia plovimui? Taip pat gal kas žino kokiam aukštyje turėtų būti išleidimo žarna? Kažkas minėjo, jog turi būti pakelta į viršų, o tada nuleista, bet kaip tiksliai? "Laimis" parašė naujienų news:jcsash$gd0$1@trimpas.omnitel.net... tarum rašė: > Panagrinėjau varžas variklyje. Yra 6 laidai, tarp 1 ir 2 varža 2.4Ohm, > tarp 3 ir 4 - 4Ohm, tarp 5 ir 6 - ~70Ohm. Daugiau jokių kombinacijų, Tai panašu į rotoriaus/statoriaus apvijas (1-2, 3-4) ir „tachometro“ apvijas (5-6). Tačiau, jei yra „tachometras“, tai ir variklio valdymas elektroninis (simistorinis). Turėtų būti elektronikos plokštė.