Panašu, kad sutvarkiau. Išardžiau kontaktų ratuką, truputį pavaliau, vargais negalais surinkau (nėra lengva) ir regis veikia. Dar reikės patikrinti ar šildymas tikrai veikia, o variklis jau suka abejom kryptim ir gręžia. Matyt po to kai senasis variklis patrumpino į korpusą, kažkuris kontaktas paskrudo ir blogai kontaktavo. Tai taip pat paaiškina kodėl iš pradžių variklis sukosi tik viena kryptimi, o viską sujudinus pradėjo suktis abejom. Ačiū už pagalbą, išsisaugosiu šitą įrašą ateičiai! :) "Laimis" parašė naujienų news:jcv54i$sc0$1@trimpas.omnitel.net... tarum rašė: > Berašant atėjo mintis - kai variklis sugedo, kažkuriuo momentu išmesdavo > saugiklius. Ir jeigu atmintis neapgauna, tas momentas buvo kaip tik ties > gręžimo pradžia. Pamaniau, gal kas variklio elektronikos plokštėje > sudegė. Elekronikos plokštė tokia: > http://www.ebay.co.uk/itm/Gorenje-Belling-motor-control-module-2259-J-01-/260737580543 Na, va. Jau konkrečiau. Apie ją jau yra info. Kad ir čia: http://www.tehcomservis.com/forum/topic.php?forum=1&topic=166 Matyti nuotraukos ir kai kurie paaiškinimai. Atidžiai peržiūrėk su lupa visas lydvietes; gal kokia paskilinėjus (ratilas aplink išvadą matyti). Elektrolitiniai kondensatoriai neišpūsti? Nepakenktų išsilituoti ir grubiai „pamatuoti“ (palyginti) talpą pagal analogiškos talpos (kaip greitai/lėtai {iš-į}sikrauna); gal jau gerokai padžiuvę (bet čia šiaip, dėl visa ko). Beje, koks mikroschemos pavadinimas? Pagal forumo aiškinimą, NHI ar NMI — skalbimo komanda (fazės signalas; galbūt komutuojama sujungus su L ar COM), P — centrifūgos. Ir ji galbūt neateina iš to mechaninio ratuko. Arba iki čipo (per R9 varžą keliauja). Kas ten per rezistorius R4 (kokios jo spalvos; jis arba labai mažos varžos, arba labai didelės). Dėl tokio aiškinimo gal kiek suabejočiau, nes abreviatūros (P/NMI/NHI) tai neakivaizdžios. Bet kokiu atveju, tai — valdymo signalai. I1, I2, pagal viską, kažkokie sensoriai arba irgi valdymo signalai. Tai tiesiog patikrink/pasek, kaip P/NHI komutuojama, kur nukeliauja I1, I2. Na, žodžiu, reikia pasiknisti. Kita vertus, _tai_svarbu_, nes galbūt nereikės knistis su plokštės funkcijų aiškinimusi, variklio rotoriaus/statoriaus apvijos dar kažkaip perkomutuojamos to mechaninio taimerio ar kitos relės (nes reversą įmanoma įjungti tik perkomutavus). Tai galbūt gręžimo momentu rotorius/statorius apskritai neprijungiamas (nutrūksta grandinė)? Schema turėtų būti tokia ar panaši (S - statoriaus apvija, R - rotoriaus apvija, t.y. „šepetėliai“, |>|<| - simistorius): N o---|>|<|---[ S ]----[ R ]---o L __/ Kai perkomutuojama, tai tiesiog apgręžiamas rotorius arba statorius. Patikrink ar gręžimo metu variklis turi įtampą (nes statorius su rotoriumi jungiamas nuosekliai) ir kur galbūt nutraukiama grandinė. Taip pat patikrink ar gręžimo metu suveikia relytė (apskritai įjungiamas variklis)