Sveikas, uz regeneracija atsako valdiklis, kuris riboja regeneruojama itampa ir srove. Ne visi valdikliiai turi sia funkcija. Be to reiktu pasidometi ar tas SS dviracio variklis kartais ne reduktorinis, nes reduktoriniai negali regeneruoti. Regeneracija sudaro MAX 5-6% akumuliatoriaus talpos, tai tie 2 kalniukai nieko gali ir neitakoti. jei bus daugiau klausimu klausk, patarsiu. CiuraZ 86I2 669II Vilnius "krk" <krakalas@gmail.co> wrote in message news:m0egrk$193$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > reikia patarimo. Yra e-dvyrka: > (http://www.senukai.lt/laisvalaikis-sportas-auto/laisvalaikio-turizmo-prekes/motoroleriai-ir-apsaugine-apranga/elektriniai/) > > 48V li-ion, ~40 km/h max, noretusi pridet jam regeneracija, nes > standartiskai darbo diena tenka vaziuot 2 kart nuo kalno ir 2kart i kalna. > > 1. Kaip suprantu, prie tu 40km/h dvyrkos variklis ir isduos tuos 48V? jei > taip vadinasi kai as leidziuos nuo kalno, akumas ne velnio nesikrauna > > 2.Jeigu, pvz spustelejes mygtuka per kokia rele atjungciau nuo valdiklio > variklio laidus ir perjungciau ant kokio step-up dc konverterio, kuris ir > krautu akuma leidziantis man nuo kalno (pvz > http://www.ebay.com/itm/121425964478). Ar teisinga kryptim mastau? > > Aciu uz info