Tema: Re: e-dvyrkos regeneracija
Autorius: krk
Data: 2014-10-01 10:20:36
Nu tai apie itampa as suprantu kad reik daugiau, kazi kaip veikia tie
regeneraciniai valdikliai?

Del atstumo nepergyvenu, cia viena nakti tik uzmirsau pakrauti ir
surizikavau vaziuoti (pasitikejau kad nuvaziuoja 40km) - nepasiseke

Tiesiog vaziuojant mieste tenka daznai pastabdyt, tai jei diltu ne stabdziu
kaladeles, o generuotu variklis, butu prasmingiau

Akumai paprasti, atrodo licio kobalto oksido, tikrai ne gelezies fosfato.

junerijus <junerijus--@yahoo.com> wrote:
> 2014.09.30 21:29, Evaldas rašė:
>> "krk" <krakalas@gmail.co> wrote in message
>> news:m0enm0$3ro$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Bet kad krauti 48v akuma, itampos reikia daugiau, todel ir mastau apie
>>> step-up.
>> 
>> Tai tada tau finale gausis amzinasis variklis :) o realiai CiuraZ jau viska
>> ir suprantamai isaiskino, neturiu ka pridurti.
>> Arba imi toki valdikli kuris turi regeneracija arba pamirsti ta
>> regeneracija.
>> 
>> 
> kad krautu  reiktu kad butu apie 58v akumo gnybtuose  .
> 
> prie 40 km/h variklis nebutinai duos 48v tiketina kad mažiau  . Jei
> pritruksta atstumo tai gal truputi lėčiau važinėt ar didint akumo talpą
> 
> šiaip įdomu kokie ten akumai li- ion ar lifepo .
> .