Nu tai apie itampa as suprantu kad reik daugiau, kazi kaip veikia tie regeneraciniai valdikliai? Del atstumo nepergyvenu, cia viena nakti tik uzmirsau pakrauti ir surizikavau vaziuoti (pasitikejau kad nuvaziuoja 40km) - nepasiseke Tiesiog vaziuojant mieste tenka daznai pastabdyt, tai jei diltu ne stabdziu kaladeles, o generuotu variklis, butu prasmingiau Akumai paprasti, atrodo licio kobalto oksido, tikrai ne gelezies fosfato. junerijus <junerijus--@yahoo.com> wrote: > 2014.09.30 21:29, Evaldas rašė: >> "krk" <krakalas@gmail.co> wrote in message >> news:m0enm0$3ro$1@trimpas.omnitel.net... >>> Bet kad krauti 48v akuma, itampos reikia daugiau, todel ir mastau apie >>> step-up. >> >> Tai tada tau finale gausis amzinasis variklis :) o realiai CiuraZ jau viska >> ir suprantamai isaiskino, neturiu ka pridurti. >> Arba imi toki valdikli kuris turi regeneracija arba pamirsti ta >> regeneracija. >> >> > kad krautu reiktu kad butu apie 58v akumo gnybtuose . > > prie 40 km/h variklis nebutinai duos 48v tiketina kad mažiau . Jei > pritruksta atstumo tai gal truputi lėčiau važinėt ar didint akumo talpą > > šiaip įdomu kokie ten akumai li- ion ar lifepo . > .