Atsuki klėmą, ją nuimi ir tiktai priglaudi prie akumo kontakto, kad srovė tekėtų, bet lengvai kontaktas dingtų. Prie akumo kontakto ir klėmos dedi ampermetro laidus ir atitrauki klėmą. Jei ampermetro laidų netyčia nebeatjungsi - jau neturėtų rūkti, jei didelė srovė imama tik ką tik uždėjus klėmą. Vaidas On 2014.10.29 16:37, Fleischgewehr wrote: > Sveiki, > kartais mano 2004 focus'as stovėdamas ima ir nusodina akumą, per kokį > pusvalandį - valandą. Noriu rasti, kas trumpina. > Paskutinį kartą bandžiau pasijungti ampermetrą (multimetro) ir ieškoti, > kas trumpina. Nustačiau ant max (20A), atjungiau akumą ir nuosekliai > jungiau testerį - testerio laidai ir takeliai parūko. Žinau, kad šio > tūkstantmečio mašinos pajungus srebia daugiau srovės, kol visi kompai ir > pan. susižadina, bet gal gi ne >20A? > Šviesos, degimas ir pan., žinoma, tuo metu buvo išjungti. Jokie > saugikliai nesudegė. > > Kaip tokiu atveju patarsit matuoti srovę, kad atmetimo būdu (ištraukiant > saugiklius) galėčiau rasti kaltininką? > > Durniausia, kad pakeitus ar pakrovus akumą viskas keletą mėnesių būna > ok, nors paskutinį kartą buvo, kad du kartus iš eilės akumą iškrovė (net > matuojant įtampą ant akumo klemų ant akių voltai krito), o paskui vėl ok.