O pradet gal reiktu nuo kokios kaitinimo zvakiu reles, mazu kontaktai prikepa... Bet jei zvakes greito kaitinimo (o gal net jei ir leto) tai pusvalandinis kaitinimas jau gal ir jas "aptirpino". "Shadowed" parašė naujienų news:m2t58q$gat$1@trimpas.omnitel.net... True, true :) "MS" parašė naujienų news:m2t2s7$ej2$1@trimpas.omnitel.net... dar nesupratai užuominos :) Vienintelis dalykas kuris sugebėtų iškrauti akumą per pusvalandį ir nesudegintų mašinos yra pakaitinimo žvakės. Kitu atveju tikrai pamatytum kad iš kažkur rūksta ar dega. "Fleischgewehr" <dickes@fleischgewehr.de> wrote in message news:m2ssg9$8se$1@trimpas.omnitel.net... > Taip, zyzelis > > On 10/29/14, 4:38 PM, Shadowed wrote: >> Zyzelis ? >> >> "Fleischgewehr" parašė naujienų news:m2qu30$ip4$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Sveiki, >> kartais mano 2004 focus'as stovėdamas ima ir nusodina akumą, per kokį >> pusvalandį - valandą. Noriu rasti, kas trumpina. >> Paskutinį kartą bandžiau pasijungti ampermetrą (multimetro) ir ieškoti, >> kas trumpina. Nustačiau ant max (20A), atjungiau akumą ir nuosekliai >> jungiau testerį - testerio laidai ir takeliai parūko. Žinau, kad šio >> tūkstantmečio mašinos pajungus srebia daugiau srovės, kol visi kompai ir >> pan. susižadina, bet gal gi ne >20A? >> Šviesos, degimas ir pan., žinoma, tuo metu buvo išjungti. Jokie >> saugikliai nesudegė. >> >> Kaip tokiu atveju patarsit matuoti srovę, kad atmetimo būdu (ištraukiant >> saugiklius) galėčiau rasti kaltininką? >> >> Durniausia, kad pakeitus ar pakrovus akumą viskas keletą mėnesių būna >> ok, nors paskutinį kartą buvo, kad du kartus iš eilės akumą iškrovė (net >> matuojant įtampą ant akumo klemų ant akių voltai krito), o paskui vėl ok. >