Tema: Re: Senutė skalbianke
Autorius: Sail
Data: 2015-09-29 08:39:11
Prie teno ten tokia pizdiulina isikisa su dviem kontaktais. Va ta pizdiulina
yra termodaviklis.

Sekantis zingsnis - klaust interneto kas ten per termodavikliai, kokia ju
varza, tada matuoti esamo varza ir ziuret ar geras. Ir atitinkamai pabandyt
apgaut smegenis prisijungus koki potenca.

Siaip nedariau to niekada, cia tiesiog pamastymai pamacius fotkes.

Ir dar galima atsidaryt smegenis ir paziuret, kas teno jegos grandine valdo,
ar tas elementas tvarkoj.