Tema: Re: Senutė skalbianke
Autorius: Sail
Data: 2015-09-30 08:44:13
Va va, pasildzius varza turi mazet. Is kristolinio rutulio speju, kad taip
ir bus.

Tada galima atlikt bandyma, paemus potenca ir prijungus vietoj ntc,
uzstacius koki 20 kiloomu (ir siaip pazaidziant su varzos dydziu) ar
neprades sildyt.

Jei nepadejo, ar tingejosi sita pasibandyti, toliau:

turesi pagal laidus atsekti, is kur tenas gauna maitinima. Tada praskambint
testeriu teno laidus ir isitikint, kad jie iki plokstes geri.
Jei teno laidai geri, is nevilties padarai ta pati su NTC laidais, atseki
iki plokstes ir isitikini, kad jie geri.

Tada paziuri smegenu plokstej ar vizualiai viskas tvarkoj, ar nenusvilo kas.

Jei tvarkoj, tai nufotkint plokste dideliu formatu ir imeti cia.

Tada gal patars kas, kaip pasimatuot, ar ateina ijungimo signalas tena
valdanciam raktui.

Jei signalas neateina, priespaskutine viltis ziuret, kaip ten prijungtas NTC
prie smegenu, konkrecios schemotechnikos nezinau, bet vdrug dar yra sansas
kazka priburti, juolab panasu, kad ten net procesoriaus skalbiankej gal
nera.

Paskutine viltis tai ziuret, kas ten su smegenu maitinimu.

Va tokia mazdaug istorija. Viska praejus ir nepataisius ko gero toliau be
sansu.