Tema: Re: Senutė skalbianke
Autorius: MinVodai
Data: 2015-09-30 20:10:10
Na gal ne tokia durna kaip RIGA 2, bet...  :)
tikrai TAIP, Sail, ten agregatas senas ir nemanau, kad ten kažkas kosminio
įlituota :)
"varikliukas suka kontaktoriu"  būtent taip ir yra

dėl NTC sensoriaus  vyko bandymai, tai nežinau ar džiaugtis ar ...
nuo 13,6koM (kambario temp.)   iki 3koM (karštam vandenyje ~90lapsnių) buvo
nukritusi varža  - čia gerai?

Na jei NTC tinkamas, tai kažkodėl galvoju, kad visgi TAI skalbiankės
"smegenų" bėda.
O ten jau man "kosmosas", tiek agurkų pas mane bačkoj nesisuka :)
teks paankstinti skalbiankės pirkinį :(

dėkui pasisakiusiems ir ačiū už kantrybe su žaliais elektrončikais :)

"Sail"  parašė naujienų news:mufs5l$498$1@trimpas.omnitel.net...

Fotke smegenu matei? Ten panasu i durna skalbykle, kur varikliukas suka
kontaktoriu.

Taip kad didele tikimybe kad ten niekas niekur nemirkses.