Jo kaip primeti trifazis ivadas isivesti vietoj esamo vienfazio tai lesto paskaiciavo ~7000lt tipo toli atstumas, toks projektas ir t.t., o pavara nauja tik ~800lt. ir taip manau, kad pataupiau kolkas, bet pavara esu patenkintas.:)) "AMB" <hjhk@jhgjhgjk.lt> wrote in message news:n8pp20$9dm$1@trimpas.omnitel.net... > isradimas geras, tik brangokas. > > "Saulekas" <saulekas@ione.lt> wrote in message > news:n8o8o3$qtq$1@trimpas.omnitel.net... >> Yra vienfazis tinklas - yra motorai zeimerio, skaldykles, ir t.t. 2.2kW >> trifaziai, as juos is zvaigzdes i trikampi perjunges, o prie ju pavarike >> omronine 2.2kW kuri yra is 1F i 3F ir gaunu visai normalia ir pakenciama >> trifaze, nereikia zaisti su kondikais, nereikia sukti galvos del reverse, >> greicio ir kitos visokios fignios. + visokios apsaugos navarotai ir t.t., >> na as patenkintas tuo zmonijos isradimu. >> >> >> >> "Evaldas" <nera@mailo.com> wrote in message >> news:n8nmgh$ico$1@trimpas.omnitel.net... >>> "AMB" <hjhk@jhgjhgjk.lt> wrote in message >>> news:n8nl3e$hb8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> bet tai kokia kondikas duoda itaka motorui (paleidimo metu), jeigu >>>> pagal >>>> tave diodu tiltelis tik priima ir atgal neatiduoda? Kokia nauda, kad >>>> tas >>>> kondikas isikraus? >>> >>> Aš tau jau rasiau - NEZINAU koks debilas sugalvojo deti kondika su diodu >>> tilteliu. >>> NEZINAU kaip tai gali veikti, nes tai NETURETU veikti. >>> NETURIU noro tai tikrinti ir apskritai i tai gilintis. >> >> > >