Tema: Re: trifazis motoras y vienfazi
Autorius: AsAs
Data: 2016-02-05 15:28:14
AMB rašė:
> bet tai kokia kondikas duoda itaka motorui (paleidimo metu), jeigu pagal
> tave diodu tiltelis tik priima ir atgal neatiduoda? Kokia nauda, kad tas
> kondikas isikraus? Siaip kogero nebejungsiu elektrolitiniu, nes galingumas
> motoro gaunasi tik apie 1200w, nebesigauna tokia didele talpa.
>
> "Evaldas" <nera@mailo.com> wrote in message
> news:n8nj2g$fv0$1@trimpas.omnitel.net...
>> "AMB" <hjhk@jhgjhgjk.lt> wrote in message
>> news:n8nic8$fej$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>> mazu pas AsAs veikia irgi.
>>
>> Nu o tai nesigauna paskaityt ka jis raso"
>> "...Pas mane taip ir yra padaryta: elektrolitinis paleidimo kondensatorius
>> prijungtas per diodų tiltelį lygiagrečiai popieriniams darbiniams ir
>> veikia tik paleidimo metu. Kai įsikrauna, tai jo įtakos nelieka...."
>>
>> Kad tu manim netiki tai seniai zinoma, bet kitais tai tiki ?.
>>
>>> Kiek cia kazin galetu mazdaug buti galingumas .
>>
>> 1,73*U*I
>
>
Kaip žinia yra toks dalykas kaip el. grandinių laiko konstanta. Kai C 
didelis, tai ji irgi didelė. Todėl kondensatorius įsikrauna ne staiga ir 
to pakanka paleidimui. Rašiau, kad naudojama apie 1 kW galios 
asinchroninio  variklio paleidimui labai dideliame perforatoriuje. 
Veikia iki šiol.