Pagaliau rimti vyrai realius pasiulymus pateike. Autorius gyvena 25 metus atsilikes, kai daznio pavara buvo kosmosas, dabar 1F/3F pavara turi tie privalumu, kad eilinis vartotojas net nera sapnaves ka su ja galima padaryti valdant varikli. Siulau pamirsti elektrolitus varikliu paleidimui. "Levas" parašė naujienų news:n907ui$1sb$1@trimpas.omnitel.net... as net senobini 3F/3F daznnio keitikli panaudojau ir puikiausiai sukasi tas motoriukas. Tiesa man nereikejo perjungti trikampi i zvaigzde, nes uzteko jegos. Softe biski "voltage boost" uzdejau, biski staciakampiskesnis signalas gavosi, bet veikia. O 1F/3F ABB kazkodel po kazkeliu metu nusprogo... Ja pirkau ebay. Dabartine is siukslyno. On 2016.02.04 20:48, Saulekas wrote: > Jo kaip primeti trifazis ivadas isivesti vietoj esamo vienfazio tai lesto > paskaiciavo ~7000lt tipo toli atstumas, toks projektas ir t.t., o pavara > nauja tik ~800lt. ir taip manau, kad pataupiau kolkas, bet pavara esu > patenkintas.:)) > > > "AMB" <hjhk@jhgjhgjk.lt> wrote in message > news:n8pp20$9dm$1@trimpas.omnitel.net... >> isradimas geras, tik brangokas. >> >> "Saulekas" <saulekas@ione.lt> wrote in message >> news:n8o8o3$qtq$1@trimpas.omnitel.net... >>> Yra vienfazis tinklas - yra motorai zeimerio, skaldykles, ir t.t. >>> 2.2kW >>> trifaziai, as juos is zvaigzdes i trikampi perjunges, o prie ju pavarike >>> omronine 2.2kW kuri yra is 1F i 3F ir gaunu visai normalia ir >>> pakenciama >>> trifaze, nereikia zaisti su kondikais, nereikia sukti galvos del >>> reverse, >>> greicio ir kitos visokios fignios. + visokios apsaugos navarotai ir >>> t.t., >>> na as patenkintas tuo zmonijos isradimu. >>> >>> -- Bye, Levas -- http://www.vabolis.lt