Viskas gerai, bet isivaizduok tuos aukstos itampos, auksto daznio pereinamuosius procesus ant ilgu laidu? Kaip tie trugdziai vaiksto. as kalbu, kad nezinant auto modelio negalima kalbeti apie rites pritaikyma. -- Bye, Levas -- http://www.vabolis.lt - elektronika ir šiaip "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message news:ipmol8$fgr$1@trimpas.omnitel.net... > Ant bet kokios ritės yra aukštos įtampos "zatuchajuščie kolebanija", nutraukus grandinę. Tam užtai yra diodas, įmontuotas į tranzistoriaus korpusą, blogiausiu atveju - išorėj, jis tuos atbulinius impulsus truputį patvarko. > Tranzistorius turi nutraukt grandinę kuo staigiau. Ar jis išorėj ar po kokiu korpusu, esmės nekeičia. > paprastoj kontaktinėj uždegimo sistemoj tiesiog matosi kibirkščiavimas tarp pertraukėjo kontaktų, nors ten irgi "TIK" 12 V. > taip kad niekur nuo to nepabėsi, > Grafikas ant pačios ritės. O pati ritė sujungta tiesiu laidu į Komutatorių. > > "zatuchajuščie kolebanija" atsiranda net nutraukus paprastą elektrinę grandinę. O ten vistik induktyvumas nemažas.. > > "Levas" <blas@ssss.com> wrote in message news:ipmn7b$d0j$1@trimpas.omnitel.net... >> tu cia rusiskom raidem nesisvaidyk :) Ir siaip cia grafikas ant pacios rites, o kalbam apie tai, kad pas padoresnes masinas prie rites prisuktas tranzas kuris atlieka paskutines pakopos stiprinimo darba. >