Netoks ir aukštas tas dažnis. Sakykim 3000 aps/ minutę = 50 Hz x 4 = 200. Nu ir ten, sakykim 50 "zatuchajuščuch impulsų" kiekvienam kibirkšties ciklui.. Kažkada turėjau oscilogramą tiesiog ant komutatoriaus, ji tokia pati. "Levas" <blas@ssss.com> wrote in message news:ipmosq$ftp$1@trimpas.omnitel.net... > Viskas gerai, bet isivaizduok tuos aukstos itampos, auksto daznio pereinamuosius procesus ant ilgu laidu? Kaip tie trugdziai vaiksto. > > as kalbu, kad nezinant auto modelio negalima kalbeti apie rites pritaikyma. > > -- > Bye, Levas > -- > http://www.vabolis.lt - elektronika ir šiaip > "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message news:ipmol8$fgr$1@trimpas.omnitel.net... >> Ant bet kokios ritės yra aukštos įtampos "zatuchajuščie kolebanija", nutraukus grandinę. Tam užtai yra diodas, įmontuotas į tranzistoriaus korpusą, blogiausiu atveju - išorėj, jis tuos atbulinius impulsus truputį patvarko. >> Tranzistorius turi nutraukt grandinę kuo staigiau. Ar jis išorėj ar po kokiu korpusu, esmės nekeičia. >> paprastoj kontaktinėj uždegimo sistemoj tiesiog matosi kibirkščiavimas tarp pertraukėjo kontaktų, nors ten irgi "TIK" 12 V. >> taip kad niekur nuo to nepabėsi, >> Grafikas ant pačios ritės. O pati ritė sujungta tiesiu laidu į Komutatorių. >> >> "zatuchajuščie kolebanija" atsiranda net nutraukus paprastą elektrinę grandinę. O ten vistik induktyvumas nemažas.. >> >> "Levas" <blas@ssss.com> wrote in message news:ipmn7b$d0j$1@trimpas.omnitel.net... >>> tu cia rusiskom raidem nesisvaidyk :) Ir siaip cia grafikas ant pacios rites, o kalbam apie tai, kad pas padoresnes masinas prie rites prisuktas tranzas kuris atlieka paskutines pakopos stiprinimo darba. >>