Tema: Re: Paternoster ir vobleris
Autorius: VP
Data: 2011-06-28 11:17:43
> Sugalvojau patampyti voblerį palei dugną su paternoster sistema. Kadangi
> vobleriais praktiškai negaudęs, tai iš kelių turimų nepavyko pasiekti
> rezultato. Problema tame, kad savo laivuku negaliu velkiauti su varikliu
> (arba su irklais), o turimi vobleriai /net du:)/ prie mažo dreifo greičio
> (aš taip manau apie 0,5-1 km/h) nedirba.

va shitos vietos nelabai supratau:  "Problema tame, kad savo laivuku negaliu
velkiauti su varikliu  (arba su irklais)"
Tai tikiesi velkiauti neshamas sroves? Ar tave krantu begantys "burliokai"
temps? jei burliokai, tai lai bega greichiau pasroviuj, arba tempia "priesh
srove" - problemos neliks. O jei "neshamas sroves"
tai pasakyk man, kodel tavo plaukiojimo priemones (neshamos sroves
pasroviuj) ir voblerio (neshamo sroves pasroviuj) plaukimo greichiai turetu
zhenkliai skirtis ?
O jei nesiskirs greichiai, tai ish kur gausis vandens pasiprieshinimas kuris
suteikia vobleriuj darba? manau kad tavo paternosterio svarelis "vilksis
dugne", o vobleris eis ne "uzh svarelio ir zhais", o "plauks priekyje kaip
eilinis pagaliukas"... o kaip kitaip tu judesi "be irklu ir be variklio" tai
ash nelabai susigaudau.... nu dar gal yra variantas "shniuras skersai upes",
tai chia jau nuo upes sroves priklausys, bet turetu dirbt belekoks  vobleris
su platesniu liezhuveliu....