Tema: Re: COD: Modern Warfare II Rw
Autorius: amenox
Data: 2009-11-13 11:06:24
COD kaip solo aplamai trumpas yr, zymiai daugiau fun yra online. Ant ko is 
esmes jis ir kurtas.

"YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message 
news:hdj734$req$1@trimpas.omnitel.net...
> Kaip ir minejau, net neabejoju. Ir kuo toliau, tuo jie turbut daugiau ju 
> parduos ir daugiau uzdirbs nes kiekviena populiari serija vis daugiau 
> populiaresne kadangi ja isreklamavo ankstesnioji ir t.t. Beje 79mln cia 
> turbut apyvarta bet nebutinai pelnas :)
>
> Turbut sito geimo sukurimas ir reklama kainavo virs 100mln ?
>
> Vienok man nuo to nei silta nei salta nes fun faktorius nepadideja. Masems 
> reikia 6 klases lygio uzdaviniu, taip jau yra. Uztat tie kurie turi 
> specializuota produkta, poto gali juomi labiau ir ilgiau megautis :)
>
>
>
> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message 
> news:hdj6q8$qu7$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sitas geimas UK per viena diena uzdirbo 79 mln. USD (1.23 mln kopiju) ir 
>> tai visu laiku rekordas, zymuji GTA4 vos ne dvigubai perspjove. O tai 
>> reiskia kad bandai reik daugiau pramogu. Simuliatorius jau kaipo ir 
>> darbas gaunas :).
>>
>> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message 
>> news:hdj60q$pcv$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nu ka perejau as ta PC versija per pora vakaru, realiai gavosi kokios 
>>> 5-6val losimo. Kaip as minejau sitas geimas yra daugiau kaip filmas negu 
>>> geimas, kuriame viskas surezisuota, viskas paduota ant lekstutes ir 
>>> reikiamu momentu pasako tau kokia knopke paspausti ir tik ziuri i 
>>> scenariju ir tiek. Na panasiai kaip vaziavimas traukiniu, bendro proceso 
>>> nepakeisi ir savo individualizmo neturesi. Bet uztat laabai paprasta, 
>>> aisku, elementaru ir didzioji mase-banda speju suvirskins ji labai 
>>> nesunkiai ir pardavimai bus aisku afigeni, rekordiniai ir t.t. Netgi 
>>> sakyciau galbut pirma dalis patiko labiau, nors antroje yra daugiau 
>>> visokiu naujoviu, featuresu, daugau ivairiu nestandartiniu atakos budu 
>>> ir panasiai. Zinoma visas losimas tai didele mesmale kur kulkos eina 
>>> tukstanciais ir lavonai krenta kaip muses, simtais.
>>>
>>> Grafika grazi,bet ji nera plati, matosi 2d piestos scenos aplinkui todel 
>>> tik tame siaurame ruoze yra 3d efektai. Bet dx10 cia jau realizuojasi 
>>> pilnumoje. Garsas geras, sound efektai neblogi.
>>>
>>> Kas patiko tai bendra apzvalga ivairiu moderniu kariniu technologiju, ne 
>>> vien tik einu ir saudau bet visa intel ir komunikacijos ir ivairiu 
>>> ginklu siuolaikiniai realizavimo budai. Pagrinde kompiuteriu pagalba ir 
>>> panasiai. Vaziuoja zmogelis su savo dzipu ir net nesuvokia is kur ji 
>>> nukala raketa :))
>>>
>>> Galvoju kad jeigu sita geima imtu losti zmogus, retai losiantis FPS 
>>> geimus, tai turetu ji suzaveti sitas filmas ir apskritai visa geimo 
>>> ideja. Bet kadangi as asmeniskai paskutiniu metu pradejau losti fps 
>>> simuliatoriu (Arma2), tai man aisku ispudis jau buvo nebe toks kaip kad 
>>> losiant pirma dali pries metus. Po visiskos laisves ir absoliutaus 
>>> veiksmu nevarzymo kurie buna armoje, cia esi priverstas daryti tai kas 
>>> numatyta ir kito pasirinkimo nera. AI visiskai nesunkus ir nuspejamas, 
>>> didzioji dalis kulku budavo tiesiai i galva ir kas siek tiek nepatiko 
>>> tai velgi tas pats arkadiskas kulku kiekio butinumas t.y. paleidziu 4-5 
>>> kulkas i virsutine kuno dali ir jau taikausi i kita (armoje dvigubai 
>>> maziau to reiketu) o cia ziuriu tas vel keliasi ir vel reikia i ji 
>>> saudyti.... turi kaip tikrame holiduvo filme suvaryti 50 kulku, tada jau 
>>> esi ramus kad priesa pribaigei :))
>>>
>>> Bendrai paemus galvoju jog kuo toliau tuo geimai bukeja ir nezinau, bet 
>>> bijau kad tas bukumas gali sustabdyti tikru simuliatoriu progresa. Bet 
>>> galbu as klystu ir galbut kaip tik bus labai aiskiai ishskiriama viena 
>>> ir kita puse ir toji kuri yra idomesne, bus labiau atkartojanti tikrove.
>>>
>>> Jeigu vertinciau pries 10 metu tai duociau 8/10, bet asmeniskai dabar, 
>>> kai esu isbandes tai kas man labiau patinka, daugiau 6 balu nebus.
>>
>