"hansas" <hansashansas@gmail.com> wrote in message news:hdje4n$6vk$1@trimpas.omnitel.net... > na lyginti pirsta su b.. yra nelogika, taip ir COD lyginti su > simuliatoriais yra neteisinga. Is vienos puses taip, sutinku. Is kitos puses - vartotojas tas pats (as), abiem atvejais, ir lyginu tai, ka gaunu ir tai ant kiek man suteikia malonumo tas "geimas". > COD serija ispopuliarejo, nes zaidimo scenariju pritraukia prie realiu > pojuciu, ne prie realios "fizikos", o butent prie pojuciu, kad tu esi ten, > musyje, kovoje: garsas, kvepavimas, pirmo asmens atvaizdavimas ir t.t. ir > pan. > Man, pvz. visai nepatiktu "tikroviskas' snaiperio simuliatorius: guli 10 > valandu slapias, myzt norisi, alkanas, lauki ir lauki to vieno prieso... > afiget butu toki zaisti ;)))) Nu cia perdejai biski, bet is esmes toks dalykas buna pradzioje. Kai pramoksti, tada tu buni medziotojas ir tada jau pareina ilgalaikis ir tvirtas "fun" :) Beje kai pirma karta, pries kokius 10metu, losiau OFP1, pati pirma misija man buvo tokia jog sedejau 3-4 valandas miske, slepiausi nuo priesu ir laukiau kol sutems kad galeciau islindes is misko per lauka perbegti uz pavojingos zonos ... :) ir buvo kaifas :) > > "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message > news:hdj84m$tau$1@trimpas.omnitel.net... >> fizikos variklis speju toks pats ir online. O tokiu atveju tai gaunasi >> kaip koks nors CS'as, mesmale ir tiek >> >> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message >> news:hdj7ig$sam$1@trimpas.omnitel.net... >>> COD kaip solo aplamai trumpas yr, zymiai daugiau fun yra online. Ant ko >>> is esmes jis ir kurtas. >>> >>> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message >>> news:hdj734$req$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kaip ir minejau, net neabejoju. Ir kuo toliau, tuo jie turbut daugiau >>>> ju parduos ir daugiau uzdirbs nes kiekviena populiari serija vis >>>> daugiau populiaresne kadangi ja isreklamavo ankstesnioji ir t.t. Beje >>>> 79mln cia turbut apyvarta bet nebutinai pelnas :) >>>> >>>> Turbut sito geimo sukurimas ir reklama kainavo virs 100mln ? >>>> >>>> Vienok man nuo to nei silta nei salta nes fun faktorius nepadideja. >>>> Masems reikia 6 klases lygio uzdaviniu, taip jau yra. Uztat tie kurie >>>> turi specializuota produkta, poto gali juomi labiau ir ilgiau megautis >>>> :) >>>> >>>> >>>> >>>> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message >>>> news:hdj6q8$qu7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Sitas geimas UK per viena diena uzdirbo 79 mln. USD (1.23 mln kopiju) >>>>> ir tai visu laiku rekordas, zymuji GTA4 vos ne dvigubai perspjove. O >>>>> tai reiskia kad bandai reik daugiau pramogu. Simuliatorius jau kaipo >>>>> ir darbas gaunas :). >>>>> >>>>> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message >>>>> news:hdj60q$pcv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Nu ka perejau as ta PC versija per pora vakaru, realiai gavosi kokios >>>>>> 5-6val losimo. Kaip as minejau sitas geimas yra daugiau kaip filmas >>>>>> negu geimas, kuriame viskas surezisuota, viskas paduota ant lekstutes >>>>>> ir reikiamu momentu pasako tau kokia knopke paspausti ir tik ziuri i >>>>>> scenariju ir tiek. Na panasiai kaip vaziavimas traukiniu, bendro >>>>>> proceso nepakeisi ir savo individualizmo neturesi. Bet uztat laabai >>>>>> paprasta, aisku, elementaru ir didzioji mase-banda speju suvirskins >>>>>> ji labai nesunkiai ir pardavimai bus aisku afigeni, rekordiniai ir >>>>>> t.t. Netgi sakyciau galbut pirma dalis patiko labiau, nors antroje >>>>>> yra daugiau visokiu naujoviu, featuresu, daugau ivairiu >>>>>> nestandartiniu atakos budu ir panasiai. Zinoma visas losimas tai >>>>>> didele mesmale kur kulkos eina tukstanciais ir lavonai krenta kaip >>>>>> muses, simtais. >>>>>> >>>>>> Grafika grazi,bet ji nera plati, matosi 2d piestos scenos aplinkui >>>>>> todel tik tame siaurame ruoze yra 3d efektai. Bet dx10 cia jau >>>>>> realizuojasi pilnumoje. Garsas geras, sound efektai neblogi. >>>>>> >>>>>> Kas patiko tai bendra apzvalga ivairiu moderniu kariniu technologiju, >>>>>> ne vien tik einu ir saudau bet visa intel ir komunikacijos ir ivairiu >>>>>> ginklu siuolaikiniai realizavimo budai. Pagrinde kompiuteriu pagalba >>>>>> ir panasiai. Vaziuoja zmogelis su savo dzipu ir net nesuvokia is kur >>>>>> ji nukala raketa :)) >>>>>> >>>>>> Galvoju kad jeigu sita geima imtu losti zmogus, retai losiantis FPS >>>>>> geimus, tai turetu ji suzaveti sitas filmas ir apskritai visa geimo >>>>>> ideja. Bet kadangi as asmeniskai paskutiniu metu pradejau losti fps >>>>>> simuliatoriu (Arma2), tai man aisku ispudis jau buvo nebe toks kaip >>>>>> kad losiant pirma dali pries metus. Po visiskos laisves ir >>>>>> absoliutaus veiksmu nevarzymo kurie buna armoje, cia esi priverstas >>>>>> daryti tai kas numatyta ir kito pasirinkimo nera. AI visiskai >>>>>> nesunkus ir nuspejamas, didzioji dalis kulku budavo tiesiai i galva >>>>>> ir kas siek tiek nepatiko tai velgi tas pats arkadiskas kulku kiekio >>>>>> butinumas t.y. paleidziu 4-5 kulkas i virsutine kuno dali ir jau >>>>>> taikausi i kita (armoje dvigubai maziau to reiketu) o cia ziuriu tas >>>>>> vel keliasi ir vel reikia i ji saudyti.... turi kaip tikrame holiduvo >>>>>> filme suvaryti 50 kulku, tada jau esi ramus kad priesa pribaigei :)) >>>>>> >>>>>> Bendrai paemus galvoju jog kuo toliau tuo geimai bukeja ir nezinau, >>>>>> bet bijau kad tas bukumas gali sustabdyti tikru simuliatoriu >>>>>> progresa. Bet galbu as klystu ir galbut kaip tik bus labai aiskiai >>>>>> ishskiriama viena ir kita puse ir toji kuri yra idomesne, bus labiau >>>>>> atkartojanti tikrove. >>>>>> >>>>>> Jeigu vertinciau pries 10 metu tai duociau 8/10, bet asmeniskai >>>>>> dabar, kai esu isbandes tai kas man labiau patinka, daugiau 6 balu >>>>>> nebus. >>>>> >>>> >> > >