Tema: Re: COD: Modern Warfare II Rw
Autorius: hansas
Data: 2009-11-13 12:58:31
na lyginti pirsta su b.. yra nelogika, taip ir COD lyginti su simuliatoriais 
yra neteisinga.
COD serija ispopuliarejo, nes zaidimo scenariju pritraukia prie realiu 
pojuciu, ne prie realios "fizikos", o butent prie pojuciu, kad tu esi ten, 
musyje, kovoje: garsas, kvepavimas, pirmo asmens atvaizdavimas ir t.t. ir 
pan.
Man, pvz. visai nepatiktu "tikroviskas' snaiperio simuliatorius: guli 10 
valandu slapias, myzt norisi, alkanas, lauki ir lauki to vieno prieso... 
afiget butu toki zaisti ;))))

"YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message 
news:hdj84m$tau$1@trimpas.omnitel.net...
> fizikos variklis speju toks pats ir online. O tokiu atveju tai gaunasi 
> kaip koks nors CS'as, mesmale ir tiek
>
> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message 
> news:hdj7ig$sam$1@trimpas.omnitel.net...
>> COD kaip solo aplamai trumpas yr, zymiai daugiau fun yra online. Ant ko 
>> is esmes jis ir kurtas.
>>
>> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message 
>> news:hdj734$req$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Kaip ir minejau, net neabejoju. Ir kuo toliau, tuo jie turbut daugiau ju 
>>> parduos ir daugiau uzdirbs nes kiekviena populiari serija vis daugiau 
>>> populiaresne kadangi ja isreklamavo ankstesnioji ir t.t. Beje 79mln cia 
>>> turbut apyvarta bet nebutinai pelnas :)
>>>
>>> Turbut sito geimo sukurimas ir reklama kainavo virs 100mln ?
>>>
>>> Vienok man nuo to nei silta nei salta nes fun faktorius nepadideja. 
>>> Masems reikia 6 klases lygio uzdaviniu, taip jau yra. Uztat tie kurie 
>>> turi specializuota produkta, poto gali juomi labiau ir ilgiau megautis 
>>> :)
>>>
>>>
>>>
>>> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hdj6q8$qu7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Sitas geimas UK per viena diena uzdirbo 79 mln. USD (1.23 mln kopiju) 
>>>> ir tai visu laiku rekordas, zymuji GTA4 vos ne dvigubai perspjove. O 
>>>> tai reiskia kad bandai reik daugiau pramogu. Simuliatorius jau kaipo ir 
>>>> darbas gaunas :).
>>>>
>>>> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message 
>>>> news:hdj60q$pcv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Nu ka perejau as ta PC versija per pora vakaru, realiai gavosi kokios 
>>>>> 5-6val losimo. Kaip as minejau sitas geimas yra daugiau kaip filmas 
>>>>> negu geimas, kuriame viskas surezisuota, viskas paduota ant lekstutes 
>>>>> ir reikiamu momentu pasako tau kokia knopke paspausti ir tik ziuri i 
>>>>> scenariju ir tiek. Na panasiai kaip vaziavimas traukiniu, bendro 
>>>>> proceso nepakeisi ir savo individualizmo neturesi. Bet uztat laabai 
>>>>> paprasta, aisku, elementaru ir didzioji mase-banda speju suvirskins ji 
>>>>> labai nesunkiai ir pardavimai bus aisku afigeni, rekordiniai ir t.t. 
>>>>> Netgi sakyciau galbut pirma dalis patiko labiau, nors antroje yra 
>>>>> daugiau visokiu naujoviu, featuresu, daugau ivairiu nestandartiniu 
>>>>> atakos budu ir panasiai. Zinoma visas losimas tai didele mesmale kur 
>>>>> kulkos eina tukstanciais ir lavonai krenta kaip muses, simtais.
>>>>>
>>>>> Grafika grazi,bet ji nera plati, matosi 2d piestos scenos aplinkui 
>>>>> todel tik tame siaurame ruoze yra 3d efektai. Bet dx10 cia jau 
>>>>> realizuojasi pilnumoje. Garsas geras, sound efektai neblogi.
>>>>>
>>>>> Kas patiko tai bendra apzvalga ivairiu moderniu kariniu technologiju, 
>>>>> ne vien tik einu ir saudau bet visa intel ir komunikacijos ir ivairiu 
>>>>> ginklu siuolaikiniai realizavimo budai. Pagrinde kompiuteriu pagalba 
>>>>> ir panasiai. Vaziuoja zmogelis su savo dzipu ir net nesuvokia is kur 
>>>>> ji nukala raketa :))
>>>>>
>>>>> Galvoju kad jeigu sita geima imtu losti zmogus, retai losiantis FPS 
>>>>> geimus, tai turetu ji suzaveti sitas filmas ir apskritai visa geimo 
>>>>> ideja. Bet kadangi as asmeniskai paskutiniu metu pradejau losti fps 
>>>>> simuliatoriu (Arma2), tai man aisku ispudis jau buvo nebe toks kaip 
>>>>> kad losiant pirma dali pries metus. Po visiskos laisves ir absoliutaus 
>>>>> veiksmu nevarzymo kurie buna armoje, cia esi priverstas daryti tai kas 
>>>>> numatyta ir kito pasirinkimo nera. AI visiskai nesunkus ir nuspejamas, 
>>>>> didzioji dalis kulku budavo tiesiai i galva ir kas siek tiek nepatiko 
>>>>> tai velgi tas pats arkadiskas kulku kiekio butinumas t.y. paleidziu 
>>>>> 4-5 kulkas i virsutine kuno dali ir jau taikausi i kita (armoje 
>>>>> dvigubai maziau to reiketu) o cia ziuriu tas vel keliasi ir vel reikia 
>>>>> i ji saudyti.... turi kaip tikrame holiduvo filme suvaryti 50 kulku, 
>>>>> tada jau esi ramus kad priesa pribaigei :))
>>>>>
>>>>> Bendrai paemus galvoju jog kuo toliau tuo geimai bukeja ir nezinau, 
>>>>> bet bijau kad tas bukumas gali sustabdyti tikru simuliatoriu progresa. 
>>>>> Bet galbu as klystu ir galbut kaip tik bus labai aiskiai ishskiriama 
>>>>> viena ir kita puse ir toji kuri yra idomesne, bus labiau atkartojanti 
>>>>> tikrove.
>>>>>
>>>>> Jeigu vertinciau pries 10 metu tai duociau 8/10, bet asmeniskai dabar, 
>>>>> kai esu isbandes tai kas man labiau patinka, daugiau 6 balu nebus.
>>>>
>>>
>