na lyginti pirsta su b.. yra nelogika, taip ir COD lyginti su simuliatoriais yra neteisinga. COD serija ispopuliarejo, nes zaidimo scenariju pritraukia prie realiu pojuciu, ne prie realios "fizikos", o butent prie pojuciu, kad tu esi ten, musyje, kovoje: garsas, kvepavimas, pirmo asmens atvaizdavimas ir t.t. ir pan. Man, pvz. visai nepatiktu "tikroviskas' snaiperio simuliatorius: guli 10 valandu slapias, myzt norisi, alkanas, lauki ir lauki to vieno prieso... afiget butu toki zaisti ;)))) "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message news:hdj84m$tau$1@trimpas.omnitel.net... > fizikos variklis speju toks pats ir online. O tokiu atveju tai gaunasi > kaip koks nors CS'as, mesmale ir tiek > > "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message > news:hdj7ig$sam$1@trimpas.omnitel.net... >> COD kaip solo aplamai trumpas yr, zymiai daugiau fun yra online. Ant ko >> is esmes jis ir kurtas. >> >> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message >> news:hdj734$req$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kaip ir minejau, net neabejoju. Ir kuo toliau, tuo jie turbut daugiau ju >>> parduos ir daugiau uzdirbs nes kiekviena populiari serija vis daugiau >>> populiaresne kadangi ja isreklamavo ankstesnioji ir t.t. Beje 79mln cia >>> turbut apyvarta bet nebutinai pelnas :) >>> >>> Turbut sito geimo sukurimas ir reklama kainavo virs 100mln ? >>> >>> Vienok man nuo to nei silta nei salta nes fun faktorius nepadideja. >>> Masems reikia 6 klases lygio uzdaviniu, taip jau yra. Uztat tie kurie >>> turi specializuota produkta, poto gali juomi labiau ir ilgiau megautis >>> :) >>> >>> >>> >>> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message >>> news:hdj6q8$qu7$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sitas geimas UK per viena diena uzdirbo 79 mln. USD (1.23 mln kopiju) >>>> ir tai visu laiku rekordas, zymuji GTA4 vos ne dvigubai perspjove. O >>>> tai reiskia kad bandai reik daugiau pramogu. Simuliatorius jau kaipo ir >>>> darbas gaunas :). >>>> >>>> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message >>>> news:hdj60q$pcv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Nu ka perejau as ta PC versija per pora vakaru, realiai gavosi kokios >>>>> 5-6val losimo. Kaip as minejau sitas geimas yra daugiau kaip filmas >>>>> negu geimas, kuriame viskas surezisuota, viskas paduota ant lekstutes >>>>> ir reikiamu momentu pasako tau kokia knopke paspausti ir tik ziuri i >>>>> scenariju ir tiek. Na panasiai kaip vaziavimas traukiniu, bendro >>>>> proceso nepakeisi ir savo individualizmo neturesi. Bet uztat laabai >>>>> paprasta, aisku, elementaru ir didzioji mase-banda speju suvirskins ji >>>>> labai nesunkiai ir pardavimai bus aisku afigeni, rekordiniai ir t.t. >>>>> Netgi sakyciau galbut pirma dalis patiko labiau, nors antroje yra >>>>> daugiau visokiu naujoviu, featuresu, daugau ivairiu nestandartiniu >>>>> atakos budu ir panasiai. Zinoma visas losimas tai didele mesmale kur >>>>> kulkos eina tukstanciais ir lavonai krenta kaip muses, simtais. >>>>> >>>>> Grafika grazi,bet ji nera plati, matosi 2d piestos scenos aplinkui >>>>> todel tik tame siaurame ruoze yra 3d efektai. Bet dx10 cia jau >>>>> realizuojasi pilnumoje. Garsas geras, sound efektai neblogi. >>>>> >>>>> Kas patiko tai bendra apzvalga ivairiu moderniu kariniu technologiju, >>>>> ne vien tik einu ir saudau bet visa intel ir komunikacijos ir ivairiu >>>>> ginklu siuolaikiniai realizavimo budai. Pagrinde kompiuteriu pagalba >>>>> ir panasiai. Vaziuoja zmogelis su savo dzipu ir net nesuvokia is kur >>>>> ji nukala raketa :)) >>>>> >>>>> Galvoju kad jeigu sita geima imtu losti zmogus, retai losiantis FPS >>>>> geimus, tai turetu ji suzaveti sitas filmas ir apskritai visa geimo >>>>> ideja. Bet kadangi as asmeniskai paskutiniu metu pradejau losti fps >>>>> simuliatoriu (Arma2), tai man aisku ispudis jau buvo nebe toks kaip >>>>> kad losiant pirma dali pries metus. Po visiskos laisves ir absoliutaus >>>>> veiksmu nevarzymo kurie buna armoje, cia esi priverstas daryti tai kas >>>>> numatyta ir kito pasirinkimo nera. AI visiskai nesunkus ir nuspejamas, >>>>> didzioji dalis kulku budavo tiesiai i galva ir kas siek tiek nepatiko >>>>> tai velgi tas pats arkadiskas kulku kiekio butinumas t.y. paleidziu >>>>> 4-5 kulkas i virsutine kuno dali ir jau taikausi i kita (armoje >>>>> dvigubai maziau to reiketu) o cia ziuriu tas vel keliasi ir vel reikia >>>>> i ji saudyti.... turi kaip tikrame holiduvo filme suvaryti 50 kulku, >>>>> tada jau esi ramus kad priesa pribaigei :)) >>>>> >>>>> Bendrai paemus galvoju jog kuo toliau tuo geimai bukeja ir nezinau, >>>>> bet bijau kad tas bukumas gali sustabdyti tikru simuliatoriu progresa. >>>>> Bet galbu as klystu ir galbut kaip tik bus labai aiskiai ishskiriama >>>>> viena ir kita puse ir toji kuri yra idomesne, bus labiau atkartojanti >>>>> tikrove. >>>>> >>>>> Jeigu vertinciau pries 10 metu tai duociau 8/10, bet asmeniskai dabar, >>>>> kai esu isbandes tai kas man labiau patinka, daugiau 6 balu nebus. >>>> >>> >