Siunciuosi, tuoj bandysiu. Pats fallout 2 dar nuo senu laiku garbingoj vietoj sekcijoj dezutej guli, nerealus prisiminimai. "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:hn32fn$pml$1@trimpas.omnitel.net... > ar kas bandot? > trumpas repostas ish forumas.fantastika.lt > autorius tadazas > "Įdomi info Fallout žaidimų fanams: > > Senai ar nesenai, bet šiuo metu projektas yra Open Beta stadijoje. > > > Tai Fallout1 ir Fallout2 žaidimų mišinys perkeltas į plačius virtualaus > pasaulio vandenis. > > Taip, tai MMO (Mass Multiplayer Online) tipo nemokamas (free to play > a.k.a. F2P) kompiuterinis žaidimas. > > Grafika ir gameplay'jus - kaip Fallout1/Fallout2 - jokių mandrybių ar > technikos stebuklų. paprasta, pažįstama, miela.. nebent nesate > žaidęs/žaidusi Fallout1/Fallout2.. tada liūdna ir visa tai ne Jums > > > Žaidimas ne verksniams - juk wastland'e gyvenimas žiaurus ir > negailestingas mirus visi daiktai, turėti tuo metu su savimi, prarandami > (arba juos kažkas susirenka arba juos pasiglemžia wasteland'as).. ir > mylimas Minigun'as 'Maša' ir gerieji Combat Armour MkII, ir stimpak'ai.. > todėl PK (Player Kill) - LABAI dažnas dalykas. Neveltui newbie guide'uose > rašoma pirma taisyklė 'trust no one'. Bet yra vilties (ar tikrai?) - > miestai kaip NCR, The Hub, Junktown ir dar keli yra 'saugūs' - gausu > NPC'iakų sargybos.. už menkiausius prasižengimus (vagystės, atviras ginklo > nešiojimas, durų/praėjimų blokavimas ir tt) gauni seriją į nugarą ir > gulėdamas keikiesi.. lyg ir saugu.. Bet.. užeini į banką ir matai krūvą > NPC lavonų.. kažkas susisprogdina (plastikinis sprogmuo inventoriuje).. > kažkas už nugaros malasi ir pastebi, kad trūksta pinigų, o sargyba nė > krust.. "korumpuotas miestas" pagalvoji sau ir patrauki į tyrlaukius > medžioti geckų.. > > Kas įdomaus ir naujo: (naujo palyginus su Fallout1/Fallout2) > > Crafting sistema - įdomi ir wasteland'iška (pasirausęs šiukšlių dėžėje > randi junk'o, kalnuose padaužęs su kuvalda per akmenis randi geležies > rūdos ir mineralų, iš kurių ant darbastalio sumeistrauji kulkas, šautuvus, > šarvus ir tt..) > > Atviras PVP - gali žudyt bet ką, tiesiog ne visada tai apsimoka.. (kaip > minėjau, miręs prarandi VISUS su savimi turėtus daiktus - nes > žudikas/žudikai juos susirenka, ar kas kitas, greitesnis, kad ir NPC). PK > LABAI dažnas dalykas. Ramiai sau kasat geležį? O netikėtai jus užklupęs > [mažas šansas kad taip nutiks. su savim patartina nešiotis kuo mažiau > daiktų] kitas žaidėjas suvaro jums kulką į galvą.. > > Galima jungtis į 'factions' (klanas, gildija) - įkurti stovyklą (yra keli > tipai, nuo palapinės iki mini fortifikuoto outposto), kur saugiai laikomi > daiktai ir kurios vietą žemėlapyje mato tik tos fakcijos nariai [svarbi > išimtis - jei išeinant iš miesto kas prisikabina, gali nusekti iki > stovyklos. dažnas atvejis, mėgiamas PK'erių. Bet to galima lengvai > išvengti laiku pastebėjus uodegą] > > Miestų užgrobimas ir kontroliavimas - kažkas panašaus į siege'us kituose > MMO. ekonominė nauda fakcijai. > > Combat'as - PVE turn based arba real time (pagal žaidėjo nustatymą. > galioja TIK Random encounter metu). Dauguma PVP, ypač miestuose - real > time (nepašaudysi ramiai į akį ) > > Lootinimas(daiktų rinkimas nuo negyvėlių ir tt) - lavonus gali ir lootina > visi, net NPC. kartais to daryti nereikia (kartą ėjome tryse, susidūrėme > su BoS vyrukais.. žudydami skorpionus jie netyčia užmušė vieną mūsiškių.. > kitas jį lootino NPC'iakams tariant 'leave him'.. ir krito negyvas nuo > antros minigun'o serijos..nerizikavau ir patraukiau savais keliais..) > > Pradėti vienam ir be kitų pagalbos - labai sunku. Unarmed skilas ypač > vertingas. kaip ir Science, Repair (pagrindiniai craft/gather skilai), > First aid, Out doorsmen. Vėliau, turint > finansinį/ekonominį/materialinį/socialinį pagrindą, jau lengva. > > Ekonomika gana aktyvi ir skatinama iš žaidimo kūrėjų pusės > > Exp gaunamas ir už Doctor, First aid, Outdoorsmen [pasyviai], crafting > naudojimą > > Daug pagalbinės info forumuose ir wiki - prieš pradedant labai patartina > pasiskaityt bent newbie/starter guide'us - net ir dešimt kartų perėjusiems > Fallout1/Fallout2.. > > > Žaidimas dar evoliucionuoja, truputi keičiasi, yra bugų, bet pirmas > įspūdis laibai teigiamas. Atmosfera tikrai fallout'iška - kiekviena kulka > kainuoja, mirti gali labai greit ir dažniausiai netikėtai, paranoja, > perdėtas atsargumas, nepasitikėjimas viskuo aplink.. ir pasitenkinimas > saugiai grįžus į stovyklą su pilnom kišenėm looto .. > > http://fonline2238.net/forum/index.php?topic=4.0 > http://fonline2238.net/forum/index.php?topic=1422.0 > > > > -- > ___________ > ©Toxis