Aš jau senai susitaikęs su mintimi, kad geriau nuostabių Fallout 1/2 prisiminimų negadinti, nes gali likti nustebęs pamatęs šį geimą naujoj šviesoj... > "Karlekovij pincher" <no@spam.lt> wrote in message news:hn3fbe$9me$1@trimpas.omnitel.net... > Suds. Uninstall. > > "Karlekovij pincher" <no@spam.lt> wrote in message > news:hn376p$gj$1@trimpas.omnitel.net... >> Siunciuosi, tuoj bandysiu. Pats fallout 2 dar nuo senu laiku garbingoj >> vietoj sekcijoj dezutej guli, nerealus prisiminimai. >> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message >> news:hn32fn$pml$1@trimpas.omnitel.net... >>> ar kas bandot? >>> trumpas repostas ish forumas.fantastika.lt >>> autorius tadazas >>> "Įdomi info Fallout žaidimų fanams: >>> >>> Senai ar nesenai, bet šiuo metu projektas yra Open Beta stadijoje. >>> >>> >>> Tai Fallout1 ir Fallout2 žaidimų mišinys perkeltas į plačius virtualaus >>> pasaulio vandenis. >>> >>> Taip, tai MMO (Mass Multiplayer Online) tipo nemokamas (free to play >>> a.k.a. F2P) kompiuterinis žaidimas. >>> >>> Grafika ir gameplay'jus - kaip Fallout1/Fallout2 - jokių mandrybių ar >>> technikos stebuklų. paprasta, pažįstama, miela.. nebent nesate >>> žaidęs/žaidusi Fallout1/Fallout2.. tada liūdna ir visa tai ne Jums >>> >>> >>> Žaidimas ne verksniams - juk wastland'e gyvenimas žiaurus ir >>> negailestingas mirus visi daiktai, turėti tuo metu su savimi, prarandami >>> (arba juos kažkas susirenka arba juos pasiglemžia wasteland'as).. ir >>> mylimas Minigun'as 'Maša' ir gerieji Combat Armour MkII, ir stimpak'ai.. >>> todėl PK (Player Kill) - LABAI dažnas dalykas. Neveltui newbie guide'uose >>> rašoma pirma taisyklė 'trust no one'. Bet yra vilties (ar tikrai?) - >>> miestai kaip NCR, The Hub, Junktown ir dar keli yra 'saugūs' - gausu >>> NPC'iakų sargybos.. už menkiausius prasižengimus (vagystės, atviras >>> ginklo nešiojimas, durų/praėjimų blokavimas ir tt) gauni seriją į nugarą >>> ir gulėdamas keikiesi.. lyg ir saugu.. Bet.. užeini į banką ir matai >>> krūvą NPC lavonų.. kažkas susisprogdina (plastikinis sprogmuo >>> inventoriuje).. kažkas už nugaros malasi ir pastebi, kad trūksta pinigų, >>> o sargyba nė krust.. "korumpuotas miestas" pagalvoji sau ir patrauki į >>> tyrlaukius medžioti geckų.. >>> >>> Kas įdomaus ir naujo: (naujo palyginus su Fallout1/Fallout2) >>> >>> Crafting sistema - įdomi ir wasteland'iška (pasirausęs šiukšlių dėžėje >>> randi junk'o, kalnuose padaužęs su kuvalda per akmenis randi geležies >>> rūdos ir mineralų, iš kurių ant darbastalio sumeistrauji kulkas, >>> šautuvus, šarvus ir tt..) >>> >>> Atviras PVP - gali žudyt bet ką, tiesiog ne visada tai apsimoka.. (kaip >>> minėjau, miręs prarandi VISUS su savimi turėtus daiktus - nes >>> žudikas/žudikai juos susirenka, ar kas kitas, greitesnis, kad ir NPC). PK >>> LABAI dažnas dalykas. Ramiai sau kasat geležį? O netikėtai jus užklupęs >>> [mažas šansas kad taip nutiks. su savim patartina nešiotis kuo mažiau >>> daiktų] kitas žaidėjas suvaro jums kulką į galvą.. >>> >>> Galima jungtis į 'factions' (klanas, gildija) - įkurti stovyklą (yra keli >>> tipai, nuo palapinės iki mini fortifikuoto outposto), kur saugiai laikomi >>> daiktai ir kurios vietą žemėlapyje mato tik tos fakcijos nariai [svarbi >>> išimtis - jei išeinant iš miesto kas prisikabina, gali nusekti iki >>> stovyklos. dažnas atvejis, mėgiamas PK'erių. Bet to galima lengvai >>> išvengti laiku pastebėjus uodegą] >>> >>> Miestų užgrobimas ir kontroliavimas - kažkas panašaus į siege'us kituose >>> MMO. ekonominė nauda fakcijai. >>> >>> Combat'as - PVE turn based arba real time (pagal žaidėjo nustatymą. >>> galioja TIK Random encounter metu). Dauguma PVP, ypač miestuose - real >>> time (nepašaudysi ramiai į akį ) >>> >>> Lootinimas(daiktų rinkimas nuo negyvėlių ir tt) - lavonus gali ir lootina >>> visi, net NPC. kartais to daryti nereikia (kartą ėjome tryse, susidūrėme >>> su BoS vyrukais.. žudydami skorpionus jie netyčia užmušė vieną mūsiškių.. >>> kitas jį lootino NPC'iakams tariant 'leave him'.. ir krito negyvas nuo >>> antros minigun'o serijos..nerizikavau ir patraukiau savais keliais..) >>> >>> Pradėti vienam ir be kitų pagalbos - labai sunku. Unarmed skilas ypač >>> vertingas. kaip ir Science, Repair (pagrindiniai craft/gather skilai), >>> First aid, Out doorsmen. Vėliau, turint >>> finansinį/ekonominį/materialinį/socialinį pagrindą, jau lengva. >>> >>> Ekonomika gana aktyvi ir skatinama iš žaidimo kūrėjų pusės >>> >>> Exp gaunamas ir už Doctor, First aid, Outdoorsmen [pasyviai], crafting >>> naudojimą >>> >>> Daug pagalbinės info forumuose ir wiki - prieš pradedant labai patartina >>> pasiskaityt bent newbie/starter guide'us - net ir dešimt kartų >>> perėjusiems Fallout1/Fallout2.. >>> >>> >>> Žaidimas dar evoliucionuoja, truputi keičiasi, yra bugų, bet pirmas >>> įspūdis laibai teigiamas. Atmosfera tikrai fallout'iška - kiekviena kulka >>> kainuoja, mirti gali labai greit ir dažniausiai netikėtai, paranoja, >>> perdėtas atsargumas, nepasitikėjimas viskuo aplink.. ir pasitenkinimas >>> saugiai grįžus į stovyklą su pilnom kišenėm looto .. >>> >>> http://fonline2238.net/forum/index.php?topic=4.0 >>> http://fonline2238.net/forum/index.php?topic=1422.0 >>> >>> >>> >>> -- >>> ___________ >>> ©Toxis >> >> > >