Tema: Re: fallout online
Autorius: Martozo
Data: 2010-03-09 08:56:54
Aš jau senai susitaikęs su mintimi, kad geriau nuostabių Fallout 1/2 prisiminimų negadinti, nes gali likti nustebęs pamatęs šį geimą naujoj šviesoj...

> "Karlekovij pincher" <no@spam.lt> wrote in message news:hn3fbe$9me$1@trimpas.omnitel.net...
> Suds. Uninstall.
> 
> "Karlekovij pincher" <no@spam.lt> wrote in message 
> news:hn376p$gj$1@trimpas.omnitel.net...
>> Siunciuosi, tuoj bandysiu. Pats fallout 2 dar nuo senu laiku garbingoj 
>> vietoj sekcijoj dezutej guli, nerealus prisiminimai.
>> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message 
>> news:hn32fn$pml$1@trimpas.omnitel.net...
>>> ar kas bandot?
>>> trumpas repostas ish forumas.fantastika.lt
>>> autorius tadazas
>>> "Įdomi info Fallout žaidimų fanams:
>>>
>>> Senai ar nesenai, bet šiuo metu projektas yra Open Beta stadijoje.
>>>
>>>
>>> Tai Fallout1 ir Fallout2 žaidimų mišinys perkeltas į plačius virtualaus 
>>> pasaulio vandenis.
>>>
>>> Taip, tai MMO (Mass Multiplayer Online) tipo nemokamas (free to play 
>>> a.k.a. F2P) kompiuterinis žaidimas.
>>>
>>> Grafika ir gameplay'jus - kaip Fallout1/Fallout2 - jokių mandrybių ar 
>>> technikos stebuklų. paprasta, pažįstama, miela.. nebent nesate 
>>> žaidęs/žaidusi Fallout1/Fallout2.. tada liūdna ir visa tai ne Jums
>>>
>>>
>>> Žaidimas ne verksniams - juk wastland'e gyvenimas žiaurus ir 
>>> negailestingas  mirus visi daiktai, turėti tuo metu su savimi, prarandami 
>>> (arba juos kažkas susirenka arba juos pasiglemžia wasteland'as).. ir 
>>> mylimas Minigun'as 'Maša' ir gerieji Combat Armour MkII, ir stimpak'ai.. 
>>> todėl PK (Player Kill) - LABAI dažnas dalykas. Neveltui newbie guide'uose 
>>> rašoma pirma taisyklė 'trust no one'. Bet yra vilties (ar tikrai?) - 
>>> miestai kaip NCR, The Hub, Junktown ir dar keli yra 'saugūs' - gausu 
>>> NPC'iakų sargybos.. už menkiausius prasižengimus (vagystės, atviras 
>>> ginklo nešiojimas, durų/praėjimų blokavimas ir tt) gauni seriją į nugarą 
>>> ir gulėdamas keikiesi.. lyg ir saugu.. Bet.. užeini į banką ir matai 
>>> krūvą NPC lavonų.. kažkas susisprogdina (plastikinis sprogmuo 
>>> inventoriuje).. kažkas už nugaros malasi ir pastebi, kad trūksta pinigų, 
>>> o sargyba nė krust.. "korumpuotas miestas" pagalvoji sau ir patrauki į 
>>> tyrlaukius medžioti geckų..
>>>
>>> Kas įdomaus ir naujo: (naujo palyginus su Fallout1/Fallout2)
>>>
>>> Crafting sistema - įdomi ir wasteland'iška (pasirausęs šiukšlių dėžėje 
>>> randi junk'o, kalnuose padaužęs su kuvalda per akmenis randi geležies 
>>> rūdos ir mineralų, iš kurių ant darbastalio sumeistrauji kulkas, 
>>> šautuvus, šarvus ir tt..)
>>>
>>> Atviras PVP - gali žudyt bet ką, tiesiog ne visada tai apsimoka.. (kaip 
>>> minėjau, miręs prarandi VISUS su savimi turėtus daiktus - nes 
>>> žudikas/žudikai juos susirenka, ar kas kitas, greitesnis, kad ir NPC). PK 
>>> LABAI dažnas dalykas. Ramiai sau kasat geležį? O netikėtai jus užklupęs 
>>> [mažas šansas kad taip nutiks. su savim patartina nešiotis kuo mažiau 
>>> daiktų] kitas žaidėjas suvaro jums kulką į galvą..
>>>
>>> Galima jungtis į 'factions' (klanas, gildija) - įkurti stovyklą (yra keli 
>>> tipai, nuo palapinės iki mini fortifikuoto outposto), kur saugiai laikomi 
>>> daiktai ir kurios vietą žemėlapyje mato tik tos fakcijos nariai [svarbi 
>>> išimtis - jei išeinant iš miesto kas prisikabina, gali nusekti iki 
>>> stovyklos. dažnas atvejis, mėgiamas PK'erių. Bet to galima lengvai 
>>> išvengti laiku pastebėjus uodegą]
>>>
>>> Miestų užgrobimas ir kontroliavimas - kažkas panašaus į siege'us kituose 
>>> MMO. ekonominė nauda fakcijai.
>>>
>>> Combat'as - PVE turn based arba real time (pagal žaidėjo nustatymą. 
>>> galioja TIK Random encounter metu). Dauguma PVP, ypač miestuose - real 
>>> time (nepašaudysi ramiai į akį  )
>>>
>>> Lootinimas(daiktų rinkimas nuo negyvėlių ir tt) - lavonus gali ir lootina 
>>> visi, net NPC. kartais to daryti nereikia (kartą ėjome tryse, susidūrėme 
>>> su BoS vyrukais.. žudydami skorpionus jie netyčia užmušė vieną mūsiškių.. 
>>> kitas jį lootino NPC'iakams tariant 'leave him'.. ir krito negyvas nuo 
>>> antros minigun'o serijos..nerizikavau ir patraukiau savais keliais..)
>>>
>>> Pradėti vienam ir be kitų pagalbos - labai sunku. Unarmed skilas ypač 
>>> vertingas. kaip ir Science, Repair (pagrindiniai craft/gather skilai), 
>>> First aid, Out doorsmen. Vėliau, turint 
>>> finansinį/ekonominį/materialinį/socialinį pagrindą, jau lengva.
>>>
>>> Ekonomika gana aktyvi ir skatinama iš žaidimo kūrėjų pusės
>>>
>>> Exp gaunamas ir už Doctor, First aid, Outdoorsmen [pasyviai], crafting 
>>> naudojimą
>>>
>>> Daug pagalbinės info forumuose ir wiki - prieš pradedant labai patartina 
>>> pasiskaityt bent newbie/starter guide'us - net ir dešimt kartų 
>>> perėjusiems Fallout1/Fallout2..
>>>
>>>
>>> Žaidimas dar evoliucionuoja, truputi keičiasi, yra bugų, bet pirmas 
>>> įspūdis laibai teigiamas. Atmosfera tikrai fallout'iška - kiekviena kulka 
>>> kainuoja, mirti gali labai greit ir dažniausiai netikėtai, paranoja, 
>>> perdėtas atsargumas, nepasitikėjimas viskuo aplink.. ir pasitenkinimas 
>>> saugiai grįžus į stovyklą su pilnom kišenėm looto ..
>>>
>>> http://fonline2238.net/forum/index.php?topic=4.0
>>> http://fonline2238.net/forum/index.php?topic=1422.0
>>>
>>>
>>>
>>> -- 
>>> ___________
>>> ©Toxis
>>
>> 
> 
>