ash bandzhiau zhaist dar kart fallouta susiinstalines darbe, bet kazkaip nebeuzkabino (priesingai nei might and magicas - kuri vel taip uzhsikabines buvau, kad px, kad servo instalas jau prasisuko, dar kokiu pora valandu kabejau susirietes serverinej, po shikna pasidejes serva ir lupau:) "Reaver" <ner@ner.lt> wrote in message news:hn3dk9$7g7$1@trimpas.omnitel.net... > Bandziau, kazkaip nelabai... > > "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message > news:hn32fn$pml$1@trimpas.omnitel.net... >> ar kas bandot? >> trumpas repostas ish forumas.fantastika.lt >> autorius tadazas >> "Įdomi info Fallout žaidimų fanams: >> >> Senai ar nesenai, bet šiuo metu projektas yra Open Beta stadijoje. >> >> >> Tai Fallout1 ir Fallout2 žaidimų mišinys perkeltas į plačius virtualaus >> pasaulio vandenis. >> >> Taip, tai MMO (Mass Multiplayer Online) tipo nemokamas (free to play >> a.k.a. F2P) kompiuterinis žaidimas. >> >> Grafika ir gameplay'jus - kaip Fallout1/Fallout2 - jokių mandrybių ar >> technikos stebuklų. paprasta, pažįstama, miela.. nebent nesate >> žaidęs/žaidusi Fallout1/Fallout2.. tada liūdna ir visa tai ne Jums >> >> >> Žaidimas ne verksniams - juk wastland'e gyvenimas žiaurus ir >> negailestingas mirus visi daiktai, turėti tuo metu su savimi, prarandami >> (arba juos kažkas susirenka arba juos pasiglemžia wasteland'as).. ir >> mylimas Minigun'as 'Maša' ir gerieji Combat Armour MkII, ir stimpak'ai.. >> todėl PK (Player Kill) - LABAI dažnas dalykas. Neveltui newbie guide'uose >> rašoma pirma taisyklė 'trust no one'. Bet yra vilties (ar tikrai?) - >> miestai kaip NCR, The Hub, Junktown ir dar keli yra 'saugūs' - gausu >> NPC'iakų sargybos.. už menkiausius prasižengimus (vagystės, atviras ginklo >> nešiojimas, durų/praėjimų blokavimas ir tt) gauni seriją į nugarą ir >> gulėdamas keikiesi.. lyg ir saugu.. Bet.. užeini į banką ir matai krūvą >> NPC lavonų.. kažkas susisprogdina (plastikinis sprogmuo inventoriuje).. >> kažkas už nugaros malasi ir pastebi, kad trūksta pinigų, o sargyba nė >> krust.. "korumpuotas miestas" pagalvoji sau ir patrauki į tyrlaukius >> medžioti geckų.. >> >> Kas įdomaus ir naujo: (naujo palyginus su Fallout1/Fallout2) >> >> Crafting sistema - įdomi ir wasteland'iška (pasirausęs šiukšlių dėžėje >> randi junk'o, kalnuose padaužęs su kuvalda per akmenis randi geležies >> rūdos ir mineralų, iš kurių ant darbastalio sumeistrauji kulkas, šautuvus, >> šarvus ir tt..) >> >> Atviras PVP - gali žudyt bet ką, tiesiog ne visada tai apsimoka.. (kaip >> minėjau, miręs prarandi VISUS su savimi turėtus daiktus - nes >> žudikas/žudikai juos susirenka, ar kas kitas, greitesnis, kad ir NPC). PK >> LABAI dažnas dalykas. Ramiai sau kasat geležį? O netikėtai jus užklupęs >> [mažas šansas kad taip nutiks. su savim patartina nešiotis kuo mažiau >> daiktų] kitas žaidėjas suvaro jums kulką į galvą.. >> >> Galima jungtis į 'factions' (klanas, gildija) - įkurti stovyklą (yra keli >> tipai, nuo palapinės iki mini fortifikuoto outposto), kur saugiai laikomi >> daiktai ir kurios vietą žemėlapyje mato tik tos fakcijos nariai [svarbi >> išimtis - jei išeinant iš miesto kas prisikabina, gali nusekti iki >> stovyklos. dažnas atvejis, mėgiamas PK'erių. Bet to galima lengvai >> išvengti laiku pastebėjus uodegą] >> >> Miestų užgrobimas ir kontroliavimas - kažkas panašaus į siege'us kituose >> MMO. ekonominė nauda fakcijai. >> >> Combat'as - PVE turn based arba real time (pagal žaidėjo nustatymą. >> galioja TIK Random encounter metu). Dauguma PVP, ypač miestuose - real >> time (nepašaudysi ramiai į akį ) >> >> Lootinimas(daiktų rinkimas nuo negyvėlių ir tt) - lavonus gali ir lootina >> visi, net NPC. kartais to daryti nereikia (kartą ėjome tryse, susidūrėme >> su BoS vyrukais.. žudydami skorpionus jie netyčia užmušė vieną mūsiškių.. >> kitas jį lootino NPC'iakams tariant 'leave him'.. ir krito negyvas nuo >> antros minigun'o serijos..nerizikavau ir patraukiau savais keliais..) >> >> Pradėti vienam ir be kitų pagalbos - labai sunku. Unarmed skilas ypač >> vertingas. kaip ir Science, Repair (pagrindiniai craft/gather skilai), >> First aid, Out doorsmen. Vėliau, turint >> finansinį/ekonominį/materialinį/socialinį pagrindą, jau lengva. >> >> Ekonomika gana aktyvi ir skatinama iš žaidimo kūrėjų pusės >> >> Exp gaunamas ir už Doctor, First aid, Outdoorsmen [pasyviai], crafting >> naudojimą >> >> Daug pagalbinės info forumuose ir wiki - prieš pradedant labai patartina >> pasiskaityt bent newbie/starter guide'us - net ir dešimt kartų perėjusiems >> Fallout1/Fallout2.. >> >> >> Žaidimas dar evoliucionuoja, truputi keičiasi, yra bugų, bet pirmas >> įspūdis laibai teigiamas. Atmosfera tikrai fallout'iška - kiekviena kulka >> kainuoja, mirti gali labai greit ir dažniausiai netikėtai, paranoja, >> perdėtas atsargumas, nepasitikėjimas viskuo aplink.. ir pasitenkinimas >> saugiai grįžus į stovyklą su pilnom kišenėm looto .. >> >> http://fonline2238.net/forum/index.php?topic=4.0 >> http://fonline2238.net/forum/index.php?topic=1422.0 >> >> >> >> -- >> ___________ >> ©Toxis > >