Tema: Re: Civilization 5
Autorius: Zyza
Data: 2010-09-29 01:27:27
(gali buti spoileriu)

Ok, ispudziai - ant wXP (speju DX10 ?) grafika viens prie vieno C&C generals 
lygio. Drisciau pastebeti, kad pastebimai prastesne nei Civ4. Pasikeitus 
erai kazkaip niekas nereaguoja (jokiu pastatu pasikeitimo nepastebejau). 
Upgreidu, regis, sumazejo, man asmeniskai truputi dingo gilumo technologiju 
medzio atzvilgiu. Gal Wonderiu maziau. Kovos sistema pasikeitus (bet jau ir 
aptarta), tas visai idomu. Toks jausmas, kad gal paprasciau (ir idomiau) 
tapo kariaut. Dingo workeriu "automate roads", kas biski erzina (nes 
automate all as nenoriu daryti). Sasaja labai marga, man zymiai labiau 
patiko neutralesnes, pastelines CIV4 spalvos. Ijungus hex'us, resursu rodyma 
(na ten uranas, marmuras ir t.t.) bei langelio ypatybes (food, gold etc.) 
viskas pasidaro zveriskai painu. Sunkoka priprast ir prie zmogeliu, 
dirbanciu langelyje, ikonu (Civ4 buvo daug DAUG aiskiau viskas). Great 
Scientist kazkodel akademija moka pastatyt tik uz miesto ribu (mieste tipo 
nelygis ?), kas biski sumazina aplinkui esanciu langeliu panaudojamuma. 
Kazkodel resursai turi maziau itakos (bent jau marmuro turejimas visiskai 
neitakojo Wonderiu statymo greicio). Gal toks mapas, bet kiek zaidziu, 
niekaip nepavyksta zenkliau pakelti production'o net ir industrineje eroje. 
Lankininku jau nebegalima iskart per viena turna upgreidint i kareivius (gal 
ir gerai, bet uzknisa per kelis turnus po biski upgreidint). Neatkreipiau 
demesio, bet gaaaaaal biski unitu tipu sumazejo ? Vat kas patiko tai 
policies (visokie gudrus upgreidai, kuriuos itakoja kultura).

Zodziu skirtumu daug, bet toks nekoks jausmas, kad supaprastino zaidima + 
apvilko "ryskiais drabuziais". Ale vis dar biski kabina...