Bet juk skarbos iš tiesų nėra ;) "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:j9f18l$cts$1@trimpas.omnitel.net... > Nu įsivaizduok, suglamžai skarbonke geime į kokia nors forma kuri tau > patinka.. skarbonkė 10 milijonų voxelių, kurių padėtis dabar pasikeitus, > reik į seivą įrašyt kiekvienam voxeliui koordinatės 3, imam tarkim po 10 > baitų (ne bitų) kiekvienai koordinatei, turim 30 baitų per voxelį.. Nu ir > gaunam kad tavo suglamžytai skarbonkei reikia 286GB užseivinti. Tarkim > kompresija naudojama, vadovaujantis pagal įmanomus žaidimo fizikos dėsnius > ir tai kad skarbonkė neplyšta (pvz. voxelis X yra šalia voxelių A,B,C) nu > suspausim iki kokių 100GB.. o dabar įsivaizduok kai pastatytą GTA4 miestą, > veikianti pagal visus fizikos dėsnius veikėjas su bazuka prašluos ir > nuspres užseivinti :) > > Debesuos ar nedebesuos, esmė kad visus tuos duomenys kažkur turi išsaugot. > O tam reikia atominės atminties, nes paprasta atmintis tokia talpa užimtu > labai daug vietos. (Dabartiniai hardai eina pora šimtų GB kvadratiniam > coliui, experimentinė atmintis iki keliu exabaitu) > > Po to kai tuos duomenys pakrauna, renderina ir tik paveiksliukus paduoda > end useriui, tai čia dar įgyvendinama. > > > "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message > news:j9dkia$3s8$1@trimpas.omnitel.net... >>O kokia problema įgyvendint šią technologiją debesuos? Vartotojas bet >>kokiu atveju gauna tik vaizdą ir kontrolsus. Koks skirtumas ar tai bus >>Onlive ar kokia kita paslauga. Bet kokiu atveju gigabitinio lano tikrai >>tam nereik, pilnai esamo 100mbit užtektų (palyginimui onlive užtenka >>5mbps, vartotojas gauna 720p, jei tai bus 1080p ne ką to srauto padaugės). >>Toks jausmas kad tamsta labai skeptiškai žiūrite į debesus, man pvz. kaip >>vartotojui giliai dzin kaip jie ten debesuos tą realizuos, tegu nors >>superkompiuterį kiekvienam vartotojui stato. O šiame poste aprašytos >>technologijos net kliento dalies nėra taip kad nėr apie ką ir diskutuot. >>Atsiras ant PC, duodu galvą nukirst kad kokiam onlive irgi bus (jei dėl >>licenziju susitars). >> >> "FurFur@w" <ner@ciako.lt> wrote in message >> news:j9dj87$2bf$1@trimpas.omnitel.net... >>> mes kalbam apie butent sita autoriaus posto bl technologija igyvendinama >>> pagal onlive principa :D butent su geimingo varikliukais etc. apie >>> paprasta onlive arba paprastus zaidimus cia niekas neshnekejo sitame >>> trede. aisku malonu kad bandot taip pershokti ir malonu kad suradot ir >>> pakopypastinot, taciam sitam threadui tai neturi apsoliuciai jokios >>> itakos :D >>> >>> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message >>> news:j9dg01$u38$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Na nežinau, JAV ši paslauga jau seniai veikia, dabar Europoj paleido ir >>>> tikrai žinau kad ten ne 100 ir ne 1000 vienu metu geimina, o žymiai >>>> daugiau. Vadinas išsprendė tas problemas. Beje, prie ko čia >>>> generuojamas naujas mapas? Mapas sukurtas, jis jau yra, vienintelis kas >>>> keičiasi playerio padėtis jame. Nereik žiūrėt standartiškai kaip >>>> šiandien realizuota kliento-serverio platforma, ten debesai ir ten >>>> viskas padaryta kitaip, ir žaidimai optimizuoti tam. >>>> >>>> Architecture >>>> >>>> The hardware used is a custom set up consisting of OnLive's proprietary >>>> video compression chip as well as standard PC CPU and GPU chips. For >>>> older, or lower-performance, games such as Lego Batman, multiple >>>> instances can be played on each server using virtualization technology. >>>> However, high-end games such as Assassin's Creed II will require one >>>> GPU per game. Two video streams are created for each game. One (the >>>> live stream) is optimised for gameplay and real-world Internet >>>> conditions, while the other (the media stream) is a full HD stream that >>>> is server-side and used for spectators or for gamers to record Brag >>>> Clips of their games. >>>> >>>> Gaila neradau kiek šiuo metu yra vartotojų, onlive nepateikia duomenų. >>>> Bet kalbama apie 40-60 tūkst. >>>> >>>> "FurFur@w" <ner@ciako.lt> wrote in message >>>> news:j9ddik$rag$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu gerai, prasieik zaidimo paleidima vienam zaidejui.. aga, mapas >>>>> sugeneruojamas, kitam zaidejui sugeneruojamas.. visa ta info reikia >>>>> kazkur laikyti ? (kas sudushta pas ka etc, taigi kiekvienam >>>>> generuojamas naujas mapas). kad viskas ramuose butu laikoma.. ok, imam >>>>> ir venera dar ramu atskiram deploynimui.. ar visgi kazkaip per hardus >>>>> tokius kiekius bandysim laikyti? >>>>> imho kol kvantines informacijos laikmenos nepasieks tokio ishsivystimo >>>>> kaip dabartines paprastos laikmenos (aka stabilumai, dydziai etc, >>>>> atatinkami) tol apie sitas technologijas galima tikrai pamirshti :D >>>>> >>>>> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message >>>>> news:j9bl51$mht$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Na nereik taip žiauriai. :) Žaidimo kopija viena visiems vartotojams, >>>>>> ten tų hardų nereik tiek. O įrašinėt seivus, setingsus ir snapshotą >>>>>> čia vietos daug nereik. >>>>>> >>>>>> "FurFur@w" <ner@ciako.lt> wrote in message >>>>>> news:j9b7qp$90u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> sioje vietoje taip vienam vartotojui uzteks, bet isivaizduok kad >>>>>>> kiekvienam vartotojui reikia atskiro sandboxo (destructable shit and >>>>>>> stuff), ish marso (kad tiek vietos tarkim 15ml zaideju galetu zaisti >>>>>>> hardams sudeti) kokia linija iki onlive tiesi? :D >>>>>>> >>>>>>> "zZz" <zZz@zirzilia.lt> wrote in message >>>>>>> news:j9atub$tlo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> onLive ir 10Gbps internetas isspres sia kuklia problema :D >>>>>>>> >>>>>>>> "Lavonas" <xxx@xxx.lt> wrote in message >>>>>>>> news:j9as93$rfo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> vo vo butent ta ir girdejau :D ir dar kazkiek paprastesni, kad >>>>>>>>> netgi jago vienas tas "atomas" uzimtu viena bita, o sitam filmuke >>>>>>>>> kaip jie pasakojo yra 68 atomai i kvadratiny milimetra, belieka >>>>>>>>> tiesiog matematika ir dideli kiekiai info |:D >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "FurFur@w" <ner@ciako.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:j9akka$i9a$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> butent zemelapiai patys, buvo skaiciavimas, kad jeigu net daryti >>>>>>>>>> ne kiekviena atoma, o grandinines jungtis ish gardeliu 10x10 (kad >>>>>>>>>> dar dar nebutu kampu etc) tai vien tik pvz crysiso mapas uzimtu >>>>>>>>>> apie 800 terabaitu :D o sitas techas demonstruojamas kadangi yra >>>>>>>>>> labai daug pasikartojanciu strukturu, kurioms nereikia naujos >>>>>>>>>> vietos :D >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Lavonas" <xxx@xxx.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:j99fcj$tcl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Kad te berods buvo kalba ne apie kortas, o apie HDD. Tipo labai >>>>>>>>>>> daug vietos uzims geimai ar kazkas tokio :D >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:j99f5b$t4e$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Apie sita jau buvo diskutuota... Kad biski feikas, nors mano >>>>>>>>>>>> ziniomis link to einama (tik reiks LABAI galingu kortu). >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "zZz" <zZz@zirzilia.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:j99eo1$smu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=00gAbgBu8R4 >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> >