Tema: Re: Norėčiau sulaukt RTM :)
Autorius: amenox
Data: 2011-11-10 08:45:37
O tai koks skirtumas? Kaip tu įsivaizduoji tokią technologiją paprastam 
userio PC? :) Aš tai manau kad čia ne kiek daug atminties kiek ir super 
puper galingo CPU reiks. Nes pvz. kam kurti tokio detalumo visą supančią 
aplinką, kai vartotojas nematys to detalumo jei objektai bus pakankamai 
toli, vadinas ir kišt tiek detalumo į juos neapsimoka. Detalės pasireiškia 
tik priartėjus, o tai reiškia reikia mikliai perskaičiuot ir surenderint 
objektus kurie atsiranda tam tikru atstumu. Toliau, objektas nebūtinai turi 
būti saugomas atmintyj visas, pvz. koks medis saugomas kaip skeletas su 
aprašu šakų storio ir lapo koordinatėmis, todėl gali užimti kapeikas tos 
atminties. Galų gale objektai žaidime nebūtinai turi būti destructible, o 
tai pvz. reiškia kad objektas turės tik detalią "skūrą" ir vėlgi jam saugoti 
reikės žymiai mažiau atminties. Va taip stepas po stepo ir optimizuosim 
viską. :)

"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
news:j9f18l$cts$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu įsivaizduok, suglamžai skarbonke geime į kokia nors forma kuri tau 
> patinka.. skarbonkė 10 milijonų voxelių, kurių padėtis dabar pasikeitus, 
> reik į seivą įrašyt kiekvienam voxeliui koordinatės 3, imam tarkim po 10 
> baitų (ne bitų) kiekvienai koordinatei, turim 30 baitų per voxelį.. Nu ir 
> gaunam kad tavo suglamžytai skarbonkei reikia 286GB užseivinti. Tarkim 
> kompresija naudojama, vadovaujantis pagal įmanomus žaidimo fizikos dėsnius 
> ir tai kad skarbonkė neplyšta (pvz. voxelis X yra šalia voxelių A,B,C) nu 
> suspausim iki kokių 100GB.. o dabar įsivaizduok kai pastatytą GTA4 miestą, 
> veikianti pagal visus fizikos dėsnius veikėjas su bazuka prašluos ir 
> nuspres užseivinti :)
>
> Debesuos ar nedebesuos, esmė kad visus tuos duomenys kažkur turi išsaugot. 
> O tam reikia atominės atminties, nes paprasta atmintis tokia talpa užimtu 
> labai daug vietos. (Dabartiniai hardai eina pora šimtų GB kvadratiniam 
> coliui, experimentinė atmintis iki keliu exabaitu)
>
> Po to kai tuos duomenys pakrauna, renderina ir tik paveiksliukus paduoda 
> end useriui, tai čia dar įgyvendinama.
>
>
> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message 
> news:j9dkia$3s8$1@trimpas.omnitel.net...
>>O kokia problema įgyvendint šią technologiją debesuos? Vartotojas bet 
>>kokiu atveju gauna tik vaizdą ir kontrolsus. Koks skirtumas ar tai bus 
>>Onlive ar kokia kita paslauga. Bet kokiu atveju gigabitinio lano tikrai 
>>tam nereik, pilnai esamo 100mbit užtektų (palyginimui onlive užtenka 
>>5mbps, vartotojas gauna 720p, jei tai bus 1080p ne ką to srauto padaugės). 
>>Toks jausmas kad tamsta labai skeptiškai žiūrite į debesus, man pvz. kaip 
>>vartotojui giliai dzin kaip jie ten debesuos tą realizuos, tegu nors 
>>superkompiuterį kiekvienam vartotojui stato. O šiame poste aprašytos 
>>technologijos net kliento dalies nėra taip kad nėr apie ką ir diskutuot. 
>>Atsiras ant PC, duodu galvą nukirst kad kokiam onlive irgi bus (jei dėl 
>>licenziju susitars).
>>
>> "FurFur@w" <ner@ciako.lt> wrote in message 
>> news:j9dj87$2bf$1@trimpas.omnitel.net...
>>> mes kalbam apie butent sita autoriaus posto bl technologija igyvendinama 
>>> pagal onlive principa :D butent su geimingo varikliukais etc. apie 
>>> paprasta onlive arba paprastus zaidimus cia niekas neshnekejo sitame 
>>> trede. aisku malonu kad bandot taip pershokti ir malonu kad suradot ir 
>>> pakopypastinot, taciam sitam threadui tai neturi apsoliuciai jokios 
>>> itakos :D
>>>
>>> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message 
>>> news:j9dg01$u38$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Na nežinau, JAV ši paslauga jau seniai veikia, dabar Europoj paleido ir 
>>>> tikrai žinau kad ten ne 100 ir ne 1000 vienu metu geimina, o žymiai 
>>>> daugiau. Vadinas išsprendė tas problemas. Beje, prie ko čia 
>>>> generuojamas naujas mapas? Mapas sukurtas, jis jau yra, vienintelis kas 
>>>> keičiasi playerio padėtis jame. Nereik žiūrėt standartiškai kaip 
>>>> šiandien realizuota kliento-serverio platforma, ten debesai ir ten 
>>>> viskas padaryta kitaip, ir žaidimai optimizuoti tam.
>>>>
>>>> Architecture
>>>>
>>>> The hardware used is a custom set up consisting of OnLive's proprietary 
>>>> video compression chip as well as standard PC CPU and GPU chips. For 
>>>> older, or lower-performance, games such as Lego Batman, multiple 
>>>> instances can be played on each server using virtualization technology. 
>>>> However, high-end games such as Assassin's Creed II will require one 
>>>> GPU per game. Two video streams are created for each game. One (the 
>>>> live stream) is optimised for gameplay and real-world Internet 
>>>> conditions, while the other (the media stream) is a full HD stream that 
>>>> is server-side and used for spectators or for gamers to record Brag 
>>>> Clips of their games.
>>>>
>>>> Gaila neradau kiek šiuo metu yra vartotojų, onlive nepateikia duomenų. 
>>>> Bet kalbama apie 40-60 tūkst.
>>>>
>>>> "FurFur@w" <ner@ciako.lt> wrote in message 
>>>> news:j9ddik$rag$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> nu gerai, prasieik zaidimo paleidima vienam zaidejui.. aga, mapas 
>>>>> sugeneruojamas, kitam zaidejui sugeneruojamas.. visa ta info reikia 
>>>>> kazkur laikyti ? (kas sudushta pas ka etc, taigi kiekvienam 
>>>>> generuojamas naujas mapas). kad viskas ramuose butu laikoma.. ok, imam 
>>>>> ir venera dar ramu atskiram deploynimui.. ar visgi kazkaip per hardus 
>>>>> tokius kiekius bandysim laikyti?
>>>>> imho kol kvantines informacijos laikmenos nepasieks tokio ishsivystimo 
>>>>> kaip dabartines paprastos laikmenos (aka stabilumai, dydziai etc, 
>>>>> atatinkami) tol apie sitas technologijas galima tikrai pamirshti :D
>>>>>
>>>>> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:j9bl51$mht$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Na nereik taip žiauriai. :) Žaidimo kopija viena visiems vartotojams, 
>>>>>> ten tų hardų nereik tiek. O įrašinėt seivus, setingsus ir snapshotą 
>>>>>> čia vietos daug nereik.
>>>>>>
>>>>>> "FurFur@w" <ner@ciako.lt> wrote in message 
>>>>>> news:j9b7qp$90u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> sioje vietoje taip vienam vartotojui uzteks, bet isivaizduok kad 
>>>>>>> kiekvienam vartotojui reikia atskiro sandboxo (destructable shit and 
>>>>>>> stuff), ish marso (kad tiek vietos tarkim 15ml zaideju galetu zaisti 
>>>>>>> hardams sudeti) kokia linija iki onlive tiesi? :D
>>>>>>>
>>>>>>> "zZz" <zZz@zirzilia.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:j9atub$tlo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> onLive ir 10Gbps internetas isspres sia kuklia problema :D
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Lavonas" <xxx@xxx.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:j9as93$rfo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> vo vo butent ta ir girdejau :D ir dar kazkiek paprastesni, kad 
>>>>>>>>> netgi jago vienas tas "atomas" uzimtu viena bita, o sitam filmuke 
>>>>>>>>> kaip jie pasakojo yra 68 atomai i kvadratiny milimetra, belieka 
>>>>>>>>> tiesiog matematika ir dideli kiekiai info |:D
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "FurFur@w" <ner@ciako.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:j9akka$i9a$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> butent zemelapiai patys, buvo skaiciavimas, kad jeigu net daryti 
>>>>>>>>>> ne kiekviena atoma, o grandinines jungtis ish gardeliu 10x10 (kad 
>>>>>>>>>> dar dar nebutu kampu etc) tai vien tik pvz crysiso mapas uzimtu 
>>>>>>>>>> apie 800 terabaitu :D o sitas techas demonstruojamas kadangi yra 
>>>>>>>>>> labai daug pasikartojanciu strukturu, kurioms nereikia naujos 
>>>>>>>>>> vietos :D
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Lavonas" <xxx@xxx.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:j99fcj$tcl$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Kad te berods buvo kalba ne apie kortas, o apie HDD. Tipo labai 
>>>>>>>>>>> daug vietos uzims geimai ar kazkas tokio :D
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:j99f5b$t4e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Apie sita jau buvo diskutuota... Kad biski feikas, nors mano 
>>>>>>>>>>>> ziniomis link to einama (tik reiks LABAI galingu kortu).
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "zZz" <zZz@zirzilia.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:j99eo1$smu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=00gAbgBu8R4
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>