Jei paskambinsi kaip ju abonentas i ju suporto linija, mokesi 1 Lt, tuo tarpu skambinant su 3ct/min tarifu is bet kurio kito operatoriaus problemai issprest tikriausiai uzteks kokiu 15 ct. - siaip smulkmena, bet tokios smulkmenos ir parodo Omnio poziuri i savo klientus - apipist visus bando per visus galus, kiekvienoj smulkmenoj ir dar garsiai rekia koki visiem tai turetu sukelt dziaugsma... -- Caponi http://www.skelbimai.lt/Caponi "faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:ik2n3l$m4s$1@trimpas.omnitel.net... > nugi geresne kokybe, gausi vip numeri, nereiks laukti daznai skambinant > del problemu, telefonus atves i darba. > > "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message > news:ik2mjb$lar$1@trimpas.omnitel.net... >> Kiek suprantu pats įtikinti negali, nes klientas visada teisus, ir jei >> klientas mano, kad Omnis yra plėšikas, tai ne klientas kaltas, bet pats >> Omnis taip elgiasi. >> Jei man išdėstysi kokius turėsiu privalumus perėjęs į Omnį aš tau būsiu >> dėkingas. >> >> >> "Mantulis" <mantulis@et-mantulis.lt> wrote in message >> news:ik2m11$kgj$1@trimpas.omnitel.net... >>> kaip matau suprast nenori. >>> >>> http://www.mantulis.lt >>>> Svarbiausias skaičius šioje makalynėje yra galutinė suma kurią moki kas >>>> mėnęsį ir kiek ilgai tu tiek mokėsi, o jau vėlaiu eina ar ta paslauga >>>> už >>>> tokią kainą tenkina. Jei matai, kad su Omnio logu ant ragelio geriau >>>> jautiesi tai kodėl nesumokėti x3 brangiau. >>>> >>>> >>>> "Mantulis" <mantulis@et-mantulis.lt> wrote in message >>>> news:ik2j3s$f9v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nesusipratimai ir nuostabos gimsta, kai lyginami skirtingi dalykai, su >>>>> vienpusiu isitikinimu. >>>>> >>>>> keiciasi tokie dalykai kaip kainodara labai daznai, lemia perkamu >>>>> paslaugu kiekis, ir kita galybe faktoriu. >>>>> >>>>> http://www.mantulis.lt >>> >>> >>