Fiziniam, maži verslo klientai. Kaip tik tikslinė T2 rinka. "Arj" <root@ibm.com> parašė naujienų news:ik5k84$jvt$1@trimpas.omnitel.net... > ahujiet. > Vardinam pagal punktus > 1) geresne kokybe - jau n laiko ssedziu tele2, problemu del rysio buvo tik per paskutinius 2 metus, bet ir tai > smulkmenos. Su bite problemu irgi buvo, bet je naudojiuosi nesenai. Is esmes - jei tele2 nepabloges, geresnes kokybes > man ir nereikia - skambinu, sms gaunu laiku - ko dar reikia? > 2) vip numeris - kas cia per dalykas? per visa laika i tele2 apskritai neprireike skambinti nei karto (tiesa, as > fizinis, ne juridinis "klientas"). Tiesa, tevas omnyj, tai buvo daug noru passiaiskinti saksaites, ale ten darbuoojai > sakaitose patys nesusigaudydavo ir visakas baigdavosi "taip turi buti". > 3) laukti skambinant del problemu - turint tele2 man apskirtai neprireike jiems skambinti :) > 4) nesu tikras, bet man atrodo passimti telefa is salono perkant batona nera didele problema (cia fiziniams asmenim > galioja), nes skyriu tai visur visu operatoriu pilna