Aš manau, kad Omnio paslaugų lygis ryškiai keičiais ir ne į gerąją pusę, IMHO prieš porą mętų Omnis metėsi į interneto tiekimo rinką visai pamiršdamas balso paslaugas, dabar pamatė kiek jis prarado, jo tinklas nebepaveža neriboto interneto vartotojų, kai balso ryšio vartotojus susisiurbė T2 Gavosi taip, kad jo garsūs lozungai, jog jis geriausias sprogo kaip muilo burbulas. Na dabar Omnis metėsi reikalus tvarkyti, bet klausimas kur jis buvo prieš porą metų, kai karštligiškai gadino santykius su klientais. Tas pasiteisinimas, kad mūsų interneto ryšys yra visur bet prastas skamba labai pigiai. "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:ik54mu$mog$1@trimpas.omnitel.net... > Nereikia vulgarumų. Čia juk labai priklauso nuo darbo specifikos. Vienam > reikia pas klientą skaidres ar kainas atsisiųst, kitam reikia būti prie > kompo su internetu 24x7, dar kitam reikia paštą pasitikrint ir per > išeigines, ne darbo metu ir/ar ne darbo vietoj ir persiųst atsakingam > žmogui. Ar manai, kad jei tavo darbas toks, tai kitų poreikiai irgi tokie > patys? :) > > "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> parašė naujienų > news:ik4vtd$dlq$1@trimpas.omnitel.net... >> Žinai galvojau, kad Omnio filosofija nukreipta į verslo sektorių, o >> pasirodo >> pas Jus beliko tik studentai prie laužo :) >> Žinai aš pas klientą atvažiuoju pasirodyti ne tam, kad aš esu lūzeris ir >> mano kompas stabdo, nes klientui visai neįdomu laukti kol aš info >> išsitrauksiu, man svarbu, kad klientas matytų, kad aš reikalus tvarkau >> greitai. >> Todėl nafik man toks neribotas internetas kai už sienos studentas >> torentuose >> parnuxa siunčia, o aš pas klientą sėdžiu kompą apsižergęs.