Aga, ivertink rizika, kai tau sako "no problem - max 2 valandos ir turesi rysi"... Cia paslaugos pardavejas turetu ivertinti savo galimybes ir perspeti klienta, kad plano keitimas gali uztrukti 2-3-4-5 ir t.t. dienas. Tada gal ir klientas kitaip elgtusi ir triuksmo nekeltu? "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message news:it7c3u$jr1$1@trimpas.omnitel.net... > kiek ant omnio nevarytumet sitoje vietoje siulau nem**** i bata be > reikalo... kazkas uzsilenke, tvarko gi... Kad callcentre mergas duxinsi > reikalas nepajudes greiciau. Paciam pas konkurentus irgi reikejo vieno > verslo abonenta i prepaid'a numigruot... keiciau 3 korteles kol sutvarke. > Jei jau toks apipenas verslinykas tai kodel techniko...zabulio numerio > reikalauk. Nes cia ne nauja abonenta pajungt procedura ten visgi, reikejo > ta rizika isivertint. > > On 2011.06.14 12:44, amenox wrote: >> Pakeičiau extra į verslo planą, penktadienį, sakė pakeitimas užtruks iki >> 2 val.. Finale jau antradienis neturiu nei extra nei verslo plano, >> telefonas rašo "no service". Pokalbiai su moteriškėmis nieko neduoda, >> tipo kažkokia techninė problema viskas perduota technikams ir tipo 3 >> darbo dienų bėgyje bus pataisyta. Variantų buvo visokių - perkraut >> telefoną, įkišt kortelę į kitą, sakė bloga kortelė, paskui salone sakė >> kad kortelė ne prie ko ir t.t.. Šiaip suprantu kad gali būti problemų, >> bet klausimas kodėl aš 4 dieną sėdžiu be ryšio? :) Kas ten omnyje gali >> tokio atsitikt migruojat tame pačiame (savo) tinkle? Gal kas žino kokių >> technikų telefoną? Bo su mergaitėms bendraut nusibodo. >