Aš tai bijau kad po 3 darbo parų (tiek trunka pagal juos problemos sprendimas) tas terminas gali būti pratęstas. :) "petro" <nera@pashtas.lt> wrote in message news:it7e20$mil$1@trimpas.omnitel.net... > del tasiprasimo, tai nefaktas :)))) > "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message > news:it7dms$lvd$1@trimpas.omnitel.net... >> Zjbs, numigruoti numerį trunka arba 2 val. arba 4 paras, savo tinkle, >> kaip pasiseks. Ax**jenai! :) Tipo keičiant planą neužmirškit sušokt >> šamano šokio su bugneliais. Ir jo, verslo klientai kaip supratau px, tipo >> dvi paras skambučiu negali priimti, fignia gi, paskui kai pataisysim >> atsiprašysim. >> >> "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message >> news:it7c3u$jr1$1@trimpas.omnitel.net... >>> kiek ant omnio nevarytumet sitoje vietoje siulau nem**** i bata be >>> reikalo... kazkas uzsilenke, tvarko gi... Kad callcentre mergas duxinsi >>> reikalas nepajudes greiciau. Paciam pas konkurentus irgi reikejo vieno >>> verslo abonenta i prepaid'a numigruot... keiciau 3 korteles kol >>> sutvarke. >>> Jei jau toks apipenas verslinykas tai kodel techniko...zabulio numerio >>> reikalauk. Nes cia ne nauja abonenta pajungt procedura ten visgi, >>> reikejo ta rizika isivertint. >>> >>> On 2011.06.14 12:44, amenox wrote: >>>> Pakeičiau extra į verslo planą, penktadienį, sakė pakeitimas užtruks >>>> iki >>>> 2 val.. Finale jau antradienis neturiu nei extra nei verslo plano, >>>> telefonas rašo "no service". Pokalbiai su moteriškėmis nieko neduoda, >>>> tipo kažkokia techninė problema viskas perduota technikams ir tipo 3 >>>> darbo dienų bėgyje bus pataisyta. Variantų buvo visokių - perkraut >>>> telefoną, įkišt kortelę į kitą, sakė bloga kortelė, paskui salone sakė >>>> kad kortelė ne prie ko ir t.t.. Šiaip suprantu kad gali būti problemų, >>>> bet klausimas kodėl aš 4 dieną sėdžiu be ryšio? :) Kas ten omnyje gali >>>> tokio atsitikt migruojat tame pačiame (savo) tinkle? Gal kas žino kokių >>>> technikų telefoną? Bo su mergaitėms bendraut nusibodo. >>> > >