del tasiprasimo, tai nefaktas :)))) "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message news:it7dms$lvd$1@trimpas.omnitel.net... > Zjbs, numigruoti numerį trunka arba 2 val. arba 4 paras, savo tinkle, kaip > pasiseks. Ax**jenai! :) Tipo keičiant planą neužmirškit sušokt šamano > šokio su bugneliais. Ir jo, verslo klientai kaip supratau px, tipo dvi > paras skambučiu negali priimti, fignia gi, paskui kai pataisysim > atsiprašysim. > > "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message > news:it7c3u$jr1$1@trimpas.omnitel.net... >> kiek ant omnio nevarytumet sitoje vietoje siulau nem**** i bata be >> reikalo... kazkas uzsilenke, tvarko gi... Kad callcentre mergas duxinsi >> reikalas nepajudes greiciau. Paciam pas konkurentus irgi reikejo vieno >> verslo abonenta i prepaid'a numigruot... keiciau 3 korteles kol sutvarke. >> Jei jau toks apipenas verslinykas tai kodel techniko...zabulio numerio >> reikalauk. Nes cia ne nauja abonenta pajungt procedura ten visgi, reikejo >> ta rizika isivertint. >> >> On 2011.06.14 12:44, amenox wrote: >>> Pakeičiau extra į verslo planą, penktadienį, sakė pakeitimas užtruks iki >>> 2 val.. Finale jau antradienis neturiu nei extra nei verslo plano, >>> telefonas rašo "no service". Pokalbiai su moteriškėmis nieko neduoda, >>> tipo kažkokia techninė problema viskas perduota technikams ir tipo 3 >>> darbo dienų bėgyje bus pataisyta. Variantų buvo visokių - perkraut >>> telefoną, įkišt kortelę į kitą, sakė bloga kortelė, paskui salone sakė >>> kad kortelė ne prie ko ir t.t.. Šiaip suprantu kad gali būti problemų, >>> bet klausimas kodėl aš 4 dieną sėdžiu be ryšio? :) Kas ten omnyje gali >>> tokio atsitikt migruojat tame pačiame (savo) tinkle? Gal kas žino kokių >>> technikų telefoną? Bo su mergaitėms bendraut nusibodo. >>