As apie tai ir sakau, kad jokiame chekyje serijinio numerio nera, tam yra uzpildomas garantinis lapas, is to iseina, kad jis reikalingas. "lingus" <lingus@pilis.if.ktu.lietuva> wrote in message news:gr4smp$i10$1@trimpas.omnitel.net... > tam yra serijinis numeris > > nu blyn wrote: >> O kaip gamintojui zinoti kad dar garantinis laikotarpis nesibaiges ? Jei >> as viena telika pirkau pries 3 metus kita pries 2 vienam garantinis >> galioja kitam nebe. Sugedo pirmasis, garantijos neradau, bet yra chekis >> nuo antrojo teliko, jei serijinio numerio nebus gal pakeis. >> >> "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message >> news:gr4mhd$6po$1@trimpas.omnitel.net... >>> O kokiu pagrindu reikia garantiniam ?rodin?t, kad b?tent tokiu serijiniu >>> numeriu daiktas pirktas? ?statyme to nerandu. Mano nuomone, jei >>> garantinis atsisako remontuot, tai jø pareiga ?rodyt, kad ?ia ne ta >>> prek?, kuri pirkta su pateikiamu dokumentu. >>> >>> >>> "VNO" <gabrielmTINKSITA@takas.lt> wrote in message >>> news:gr4mbg$6g4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> gal problema tame, kad saskaitoje nenurodytas tv serijinis nr ir nera >>>> kaip kitaip irodyti, kad tai butent sis tv pirktas, o ne draugelio >>>> taisomas? >>