manau kad cia pardavejo problema. kadangi pardavejas atsako uz perkama preke o ne garantinis "nu blyn" <nu@blyn.lt> wrote in message news:gr4s18$gtv$1@trimpas.omnitel.net... >O kaip gamintojui zinoti kad dar garantinis laikotarpis nesibaiges ? Jei as > viena telika pirkau pries 3 metus kita pries 2 vienam garantinis galioja > kitam nebe. Sugedo pirmasis, garantijos neradau, bet yra chekis nuo antrojo > teliko, jei serijinio numerio nebus gal pakeis. > > "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message > news:gr4mhd$6po$1@trimpas.omnitel.net... >>O kokiu pagrindu reikia garantiniam įrodinėt, kad būtent tokiu serijiniu >>numeriu daiktas pirktas? Įstatyme to nerandu. Mano nuomone, jei garantinis >>atsisako remontuot, tai jų pareiga įrodyt, kad čia ne ta prekė, kuri pirkta >>su pateikiamu dokumentu. >> >> >> "VNO" <gabrielmTINKSITA@takas.lt> wrote in message >> news:gr4mbg$6g4$1@trimpas.omnitel.net... >>> gal problema tame, kad saskaitoje nenurodytas tv serijinis nr ir nera >>> kaip kitaip irodyti, kad tai butent sis tv pirktas, o ne draugelio >>> taisomas? > > >