Tema: Re: del PSD
Autorius: Tomas
Data: 2015-12-05 19:05:50
Jei butum beveik teisininkas, toki scenariju numatytum ir sugalvotum kaip ishvengti. Bet kai esi paprastas zhmogus, visokie inspektoriai tik ir zhiuri kaip ishmurkdyt, patenkint tuo savaji ego, uzhsirashyt papildoma eilute i ataskaitas, be to - tokius murkdyt lengviausia. Kam jiems dirbt sunkiai? O gasdint, najiezda daryt, uzhdominuot per pirmas pora pokalbio sekundziu - tai cia jooo, juos tikriausiai moko tokio pokalbio stiliaus.

Jie kazhkur pamete duomenis. Jei turi ta popieriu, kuriuo esi atleidziamas iki 2016, turi su juo eit ir aishkintis. Arba tartis kazhkaip persiust, bet cia bbzn kaip cia bus. Jei neturi / negali - teks moket.