Tema: Re: del PSD
Autorius: onty
Data: 2015-12-06 22:52:39
Uz dalyvavima Privalomo Sveikatos Draudimo sistemoje.
Nepriklausomai nuo to, kur tu ES gyveni ir kiek ja naudojiesi - ji
 yra privalomoji ir todel taip vadinasi.
Todel tu mokesi, kad ir kokias neigiamas emocijas belaidutum.
O tiems saliamonams, kurie cia aiskina, kad reikejo registruotis
 darbo birzoj - jus gal per buki suvokt, kad si valstybes
 institucija yra skirta mazinti uzimtumui, t.y, darbo paieskoms.
 Jos veikla apmokama is dirbanciunu kisenes. Todel yra periodiskai
 tikrinama ar zmogus rado darba ar ne - jis privalo bent kas
 menesi ar dazniau atvykti gyvai pas kuratore. Lygiai taspats ir
 LT, ir UK. Tai savo paistalus susikiskite i subine - siuo atveju
 jokia birza jam nepadetu.

Ir jokia tavo IDV cia ne prie ko.
Man isvis keista, kad tik uz 2015 metus pareikalavo PSD. Itariu,
 kad veliau tau teks sumoketi ir uz ankstesnius metus, jei
 nepristatysi pazymos, kad jau sumokejei ta mokesti
 UK.

Apskritai, negi jus tokie imbecilai esate, kad nezinote is ko yra
 sudaryta valstybe ir kaip veikia jos sistemos??

"aaa" <aaa@bbb.lt> Wrote in

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/