Tema: Re: del PSD
Autorius: aaa
Data: 2015-12-06 15:34:10
> Aj tfu, praleidau, ne kaip imone kibina, o kaip paprasta asmeni.
> Nu tai reikejo priesh ishvykstant darbo birzhoj apsiformint bedarbiu, psd
> nekapsetu, jei priesh tai dirbai - da zhek gal ir pashalpa butum gaves :)
> O dabar gausi susimoketi.

 Na tai, kad kabina kaip imone, nes sakau,
 ant raginimo parasyta
"neveikinacios imones savininkui "

jei butu kaip asmeniui, tai butu grynai mano vardu.

Na as kazkaip ne ant tiek degradaves, kad bedarbiu forminciausi...
nes man kaip elektrikui is kart pasiulys darba
 o as uz minimalke dirbt as atsisakysiu...
kam man ta birza...
 man geda net ten eit....

susimoket aisku matau kad teks,
nes tikrai nesinori su anstoliais turet reikalu,
bet tik vistiek yra neteisybe...
 su kuria nezinau kaip kovot ???