Kadangi vežimo į (gyvą) arklį įkinkyti techniškai neįmanoma, tai toks darinys be papildomos energijos nejudės. Kadangi nei arklys, nei vežimas neturi vairo, tai techniškai vairuoti nepavyks. Tuo labiau "vairuoti vežimu". Kadangi apie arklių techninę būklę KET nekalba, tai teisiškai tik vadeliotojas yra atsakingas už tai. Jeigu jis sugeba suvaldyti girtą arklį, tai viskas tvarkoje. Dėl jojimo girtam ant blaivo arklio neturiu patvirtintos nuomonės, bet KET lyg ir draudžia vadeliotojui būti girtam. Dar vienas niuansas - kur vyksta veiksmas - privačiame kieme ar viešajame kelyje? P.S. Tai tik mano nuomonė, kuri nebūtinai sutampa su oficialiu išaiškinimu. "Fred" <r.kanarskas@gmail.com> wrote in message news:nlgtjs$v9v$1@trimpas.omnitel.net... > Jei neklystu, keliais (bent jau kai kuriais) yra leidžiama važiuoti > vežimu, įkinkytu į arklį arba joti arkliu. Paprastas klausimas, ar > teisėta vairuoti girto arklio tempiamu vežimu ar joti girtu arkliu? Jei > ne, kokia yra leidžiama koncentracija alkoholio (ir kitų psichotropinių > medžiagų) arklio kraujyje? Kas lieka kaltas dėl girto arklio padarytos > avarijos?