Ištraukiant kroviklį iš rozetės, nulūžo kroviklio viena iš kojelių. Rozetė pakankamai gili, todėl kroviklio užlaužimas ar kitokio pobūdžio tyčinis sugadinimas kaip ir neįmanomas. MTTC priėmime mergaitė aiškina, kad kroviklį reikia priduoti kartu su mobiliaku, tipo testuos mobiliaką su krovikliu ar atvirkščiai, nesvarbu, kad kroviklio gedimas akivaizdus ir su mobiliaku jokio ryšio neturi. Dar ta pati mergaitė aiškina, kad prieš priduodamas mobiliaką, turiu pasirūpinti jame esančia info, nes servise "perinstaliuos programinę įrangą ir už duomenų saugumą servisas neatsako!". Pasiteiravus, kokio organo servisas lįs prie nesugedusio mobiliako, tai atsakymas - "tokia pas mus tvarka". Beje, MTTC priėmime esantis meistras žodžiu patvirtino, kad toks kroviklio gedimas yra garantinis ir jį pakeis nauju, bet procedūra yr procedūra ir reik priduot kroviklį kartu su mobiliaku. Čia normali praktika? mano gyvenime pirmas sugedęs mobiliakas garantijos metu, tai nežinau kaip elgtis tokioj situacijoj. Klausimas: ar garantinis servisas elgiasi teisėtai reikalaudamas priduoti ir mobiliaką, kai gedimas ne mobiliake? Tiksliau, ar servisas teisėtai atsisako vykdyti garantinius įsipareigojimus, jei aš atsisakau kartu priduoti ir mobiliaką? mob. LG G4, pirktas internetu iš RDE.LT, atsiimtas RDE parduotuvėje (jei turi reikšmės). Beje, tą pačią litaniją apie kroviklio pridavimą kartu su mobiliaku postringauja ir parduotuvės personalas...