Tema: Re: Mobiliako kroviklio garantija
Autorius: Lapinas
Data: 2016-07-13 17:13:08
Todėl, kad garantija rišama prie daikto. Ir kompensacijas gamintojai perveda pagal daiktą.
Tuščios Diskusijos.

"fenix@w" <muilas@ant.muilo> wrote in message news:nm4v0m$oqj$1@trimpas.omnitel.net...
> 2016.07.13 11:16, Lapinas rašė:
>> Taip, teisingai. Tik niuansai yra apie kažkokius "esminius gedimus", bet man pinigus grąžino dėl atsiklijuojančio korpuso, tai kaip su priedų gedimais - nepakomentuosiu.
> 
> Be pakrovejo telefonas veiks tik 1-10 paru, manau, taip interpretuojant 
> gaunasi, kad tai esminis gedimas  - priedas ir daiktas negali dirbti 
> vienas be kito - kam tada palikinet daikta taisant prieda?
> 
>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:nm4spb$n8n$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ok.
>>> Pagal tokį interpretavimą yra teisinga, kad sugedus krovikliui, atsiimu
>>> pinigus už telefoną?
>>>
>>> "Lapinas"  parašė naujienų news:nm4sl6$n60$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Kaunas, Topocentras?
>>> Ta mergaitė visiems privaloma tvarka tą patį aiškina, nes ji negali atsakyti
>>> už technikų veiksmus.
>>> Nešiau mobilų dėl korpuso problemų, sakė, kad atnaujins softą. Atsiėmiau
>>> mobilų su ta pačia softo būsena.
>>>
>>> Priduodant kroviklį tvarka yra tvarka. Nieks ten nieko netestuos, bet
>>> garantinis daiktas yra mobilus, ir priduot reikia garantinį daiktą su
>>> priedu/ais, jei priedas blogas.
>>>
>>> Tau tą patį sako ir MTTC ir pardavėjas.
>