Aš ir Lidl'e pokalbius su kasininke įrašinėju - nežinai gi, kada kokių įrodymų prireiks... Ateina dėdė, kuriam buvo nurodymas "apžiūrėti apipiltas grindis" - kokią nx išvadą tu iš jo paimsi? Priversi surašyti viską, kai jos to daryti nenusiteikęs ir niekad nedaro? "prim" <first@prim.on> wrote in message news:nm9jfl$kam$1@trimpas.omnitel.net... > Is to, kad neuzteko izvalgos paimt isvada imperatyviai, speju, kad ir > pokalbio irasyt turbut nekilo minties > > -- > > > "ManXP" <man@giliai.px> Wrote in message: >> Jo, pirma ta pabandysim daryt. Klausimas, kaip elgtis del tu grindu - >> iskart >> samdyt ekspertus (kurie pasakytu, kad vienos lentos keist negalima) ir >> tada >> ju isvadas irasyt i skunda, ar tiesiog rasyt, kad ta fakta (kad reikia >> keist >> viska) nustate IF atsiusti ekspertai? >> >> Nes jie savo isvadu kopijos nedave, tik pasake, kad pranes draudimui, jog >> reikia keist viska. Vakar dar skambinom jiem, tai buvo ahujienai nustebe, >> kad draudimas nusprende, jog uztenka nuslifuot bloga lenta. Bet itariu, >> kad >> draudimo duomenu bazej ta ju isvada gali "netycia" pasikeist i "uztenka >> nuslifuot viena lenta" > > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/