Mačiau ar ne Dormeo e-shope dyyydelėm raidėm pranešimą: E-shope pirktas prekes firminėse parduotuvėse galima atsiimti NEMOKAMAI. Va čia tai tikrai apie klientus pagalvota, jokio lupikavimo "Sniegas" <sniegas@lietuvoje.lt> wrote in message news:o1pist$qj1$1@trimpas.omnitel.net... > Nežinau situacijos, bet meistras gali pažymos kainą į remonto kainą > įkalkuliuoti, klientui draudimas padengtų išlaidas. Dabar labiau į > lupikavimą panašu. > > "Gintas" parašė naujienų news:o1pinl$qhp$1@trimpas.omnitel.net... > > Zjb. Parduotuvė irgi lai paima atskira mokesti uz cekio atspaudinima, kuri > veliau norėsi savo bobai parodyt. > > Taigi zmogus aiskiai sako-TV buvo remontuojamas ir suremontuotas. Vadinasi > jau sumoketa uz apziura, diagnostika ir situacijos ivertinima. > > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOlekiam.lt> schrieb im Newsbeitrag > news:o1pi2f$qc8$1@trimpas.omnitel.net... >> Galetum pmokyt, kiek jam reikia imt uz pazyma? >> >> "Sniegas" wrote in message news:o1phtn$qad$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Prastas meistras, jei gavęs pinigus už remontą dar reikalauja pinigų už >> pažymą. Kitą kartą klientas pas jį neis ir kitus įspės neiti. >> >