Todel, kad visuose e-shopuose pirktos prekes gali buti ir pristatomos ir i namus (taciau ne nemokamai) o atsiimant parduotuveje papildomai moketi nereikia, pardavejas tik iveda aiskuma, kad nereiketu atsakineti i durnus klausimus. Zhinant musu populiacijos IQ tu durnu klausimu ir taip labai daug. "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message news:o1ra1j$bgp$1@trimpas.omnitel.net... > Mačiau ar ne Dormeo e-shope dyyydelėm raidėm pranešimą: > E-shope pirktas prekes firminėse parduotuvėse galima atsiimti NEMOKAMAI. > > Va čia tai tikrai apie klientus pagalvota, jokio lupikavimo > > "Sniegas" <sniegas@lietuvoje.lt> wrote in message > news:o1pist$qj1$1@trimpas.omnitel.net... >> Nežinau situacijos, bet meistras gali pažymos kainą į remonto kainą >> įkalkuliuoti, klientui draudimas padengtų išlaidas. Dabar labiau į >> lupikavimą panašu. >> >> "Gintas" parašė naujienų news:o1pinl$qhp$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Zjb. Parduotuvė irgi lai paima atskira mokesti uz cekio atspaudinima, kuri >> veliau norėsi savo bobai parodyt. >> >> Taigi zmogus aiskiai sako-TV buvo remontuojamas ir suremontuotas. Vadinasi >> jau sumoketa uz apziura, diagnostika ir situacijos ivertinima. >> >> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOlekiam.lt> schrieb im Newsbeitrag >> news:o1pi2f$qc8$1@trimpas.omnitel.net... >>> Galetum pmokyt, kiek jam reikia imt uz pazyma? >>> >>> "Sniegas" wrote in message news:o1phtn$qad$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Prastas meistras, jei gavęs pinigus už remontą dar reikalauja pinigų už >>> pažymą. Kitą kartą klientas pas jį neis ir kitus įspės neiti. >>> >>