Man regis KET įrašyta, kad ant šaligatvių nupieštais dviračių takais reik važiuot pėsčiojo greičiu? "Bronco" wrote in message news:pld2qb$8am$1@trimpas.omnitel.net... On 2018-08-18 17:39, Fred wrote: > kad daugumas ju ne tik kad virsyja 25 km/h ir momentine kilovato galia, > bet ir lekia kartais 40 km/h. Pastaba, jog dviračių takais, nupaišytais ant šaligatvių, retas dviratininkas važiuoja daugiau nei 25 km/h. Ypač, mieste. O jei ir viršija, tai 2-3 km/h maksimum. Kad kas tokiu dviračiu taku lėktų 40 km/h, nemačiau ne karto. Aš pats tokiuose takuose užmiestyje važiuoju vidutiniu kreiseriniu 25-28 km/h (priklausomai nuo vėjo krypties ir stiprumo), t.y. tik simboliškai viršiju 25 km/h ir manęs beveik niekada niekas nelenkia, o aš lenkiu visus. Mieste iš viso tiek įsibėgėti sudėtinga, nes pastoviai tenka kirst perėjas. O tie, kurie važiuoja 40 km/h, jie važiuoja ne šaligatviniais dviračių takais, o važiuojamąja dalimi ir truputį kitokiais dviračiais. Jei manimi netiki, pabandyk pats su kokiu MTB pavažiuoti šaligatviu 40 km/h, tada pažiūrėsiu ką kalbėsi. Tad, neverta prisigalvoti problemų kur jų nėra. Čia veikiau visokių naujoviškų elektrinių priemonių savininkai pradeda kelti vis daugiau problemų, lakstydami dar didesniais greičiais nenuspėjamomis trajektorijomis :)