2018.08.24 16:22, LB rašė: >> Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir > dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią > pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus... > pesciuju pirmenybe dviraciu take griauna pacio tako koncepta > o kaip galiu gintis, kai pavoju kelia? lietsargi kist i stipinus galiu? > > "Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message news:pldqfu$3k1$1@news.i-klubas.lt... >> Yep >> >> 57. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais arba dviračių juostomis, >> o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal >> eismo kryptį. Kai dviračių tako, dviračių juostos, kelkraščio nėra arba jais >> važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba >> viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau >> jos dešiniojo krašto, išskyrus Taisyklių 106 punkte nurodytus atvejus, taip >> pat kai reikia apvažiuoti kliūtį, važiuoti tiesiai, kai iš pirmosios eismo >> juostos leidžiama sukti tik į dešinę. Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir >> dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią >> pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį >> leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui >> (3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus. >> >> >> >> "ostapas" <bertamarija@gmail.com> wrote in message >> news:pldlqc$mra$1@trimpas.omnitel.net... >>> Man regis KET įrašyta, kad ant šaligatvių nupieštais dviračių takais reik >>> važiuot pėsčiojo greičiu? >>> >>> >>> >>> "Bronco" wrote in message news:pld2qb$8am$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> On 2018-08-18 17:39, Fred wrote: >>>> kad daugumas ju ne tik kad virsyja 25 km/h ir momentine kilovato galia, >>>> bet ir lekia kartais 40 km/h. >>> >>> Pastaba, jog dviračių takais, nupaišytais ant šaligatvių, retas >>> dviratininkas važiuoja daugiau nei 25 km/h. Ypač, mieste. O jei ir >>> viršija, tai 2-3 km/h maksimum. Kad kas tokiu dviračiu taku lėktų 40 >>> km/h, nemačiau ne karto. >>> >>> Aš pats tokiuose takuose užmiestyje važiuoju vidutiniu kreiseriniu 25-28 >>> km/h (priklausomai nuo vėjo krypties ir stiprumo), t.y. tik simboliškai >>> viršiju 25 km/h ir manęs beveik niekada niekas nelenkia, o aš lenkiu >>> visus. Mieste iš viso tiek įsibėgėti sudėtinga, nes pastoviai tenka >>> kirst perėjas. >>> >>> O tie, kurie važiuoja 40 km/h, jie važiuoja ne šaligatviniais dviračių >>> takais, o važiuojamąja dalimi ir truputį kitokiais dviračiais. Jei >>> manimi netiki, pabandyk pats su kokiu MTB pavažiuoti šaligatviu 40 km/h, >>> tada pažiūrėsiu ką kalbėsi. >>> >>> Tad, neverta prisigalvoti problemų kur jų nėra. Čia veikiau visokių >>> naujoviškų elektrinių priemonių savininkai pradeda kelti vis daugiau >>> problemų, lakstydami dar didesniais greičiais nenuspėjamomis >>> trajektorijomis :) >> >