Yep 57. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako, dviračių juostos, kelkraščio nėra arba jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus Taisyklių 106 punkte nurodytus atvejus, taip pat kai reikia apvažiuoti kliūtį, važiuoti tiesiai, kai iš pirmosios eismo juostos leidžiama sukti tik į dešinę. Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus. "ostapas" <bertamarija@gmail.com> wrote in message news:pldlqc$mra$1@trimpas.omnitel.net... > Man regis KET įrašyta, kad ant šaligatvių nupieštais dviračių takais reik > važiuot pėsčiojo greičiu? > > > > "Bronco" wrote in message news:pld2qb$8am$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2018-08-18 17:39, Fred wrote: >> kad daugumas ju ne tik kad virsyja 25 km/h ir momentine kilovato galia, >> bet ir lekia kartais 40 km/h. > > Pastaba, jog dviračių takais, nupaišytais ant šaligatvių, retas > dviratininkas važiuoja daugiau nei 25 km/h. Ypač, mieste. O jei ir > viršija, tai 2-3 km/h maksimum. Kad kas tokiu dviračiu taku lėktų 40 > km/h, nemačiau ne karto. > > Aš pats tokiuose takuose užmiestyje važiuoju vidutiniu kreiseriniu 25-28 > km/h (priklausomai nuo vėjo krypties ir stiprumo), t.y. tik simboliškai > viršiju 25 km/h ir manęs beveik niekada niekas nelenkia, o aš lenkiu > visus. Mieste iš viso tiek įsibėgėti sudėtinga, nes pastoviai tenka > kirst perėjas. > > O tie, kurie važiuoja 40 km/h, jie važiuoja ne šaligatviniais dviračių > takais, o važiuojamąja dalimi ir truputį kitokiais dviračiais. Jei > manimi netiki, pabandyk pats su kokiu MTB pavažiuoti šaligatviu 40 km/h, > tada pažiūrėsiu ką kalbėsi. > > Tad, neverta prisigalvoti problemų kur jų nėra. Čia veikiau visokių > naujoviškų elektrinių priemonių savininkai pradeda kelti vis daugiau > problemų, lakstydami dar didesniais greičiais nenuspėjamomis > trajektorijomis :)