Tiesiog kasmetine saksaita israsyta ir tiek. Uz aptarnavima - t.y. uz bet kokia konsultavija, vizita, klaidu taisyma reikia moketi papildomai, nes jei ir klaida programine, bandoma davesti iki tokios funkcijos cia nebuvo, jei nori pats issiaiskink kaip naudotis ir t.t. Labai noreciau uz tokius bajerius atitinkamai pratraukti... "nu blyn" <nu@blyn.lt> wrote in message news:gt66q5$rvq$1@trimpas.omnitel.net... >O aptarnavimas jau atliktas ? T.y. jus jiems skolingi ? Ar jus jiems >neskolingi ir jie vercia pirkti atnaujinimus nors jums ju ir nereikia ? > > "Renookas" <vyzas_istrinti_@hotline.lt> wrote in message > news:gt1nm2$afp$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> Iskilo toks klausimas, gal kas galesit patarti, pasakyti. Turime >> buhalterine programa kuria autorius jos uzblokavo kad negaletume naudotis >> nes nesusimokejome uz siu metu aptarnavima. Klausimas: jei pirkome >> licencija pries keleta metu, kiekvienais metais uz aptarnavimus mokejome, >> ar turi teise drausti naudotis programa? Mano manymu gali neduoti >> atnaujinimu, pakeitimu, nekonsultuoti ir t.t., bet uzdrausti naudotis >> programa teiseta? >> >> >> > >