Operatoriaus tinklapyje ne zodziu neuzsimenama apie jokius apribojimus. Tik nesu tikras, ar ju internetineje svetaineje pateikiama informacija galima laikyti kaip oferta. Nes ju pateikiama oferta as priimu (t.y., priimu sprenima pasirinkti siuloma paslauga). Taciau konsultantai pradeda aiskinti, kad mol, dar yra tokiu ir tokiu apribojimu. As, kaip vartotojas, nematantis, kokia tokio apribojimo motyvacija (nei cia kokia nors akcija, nei koks nors specialus pasiulymas, nei siulomos kokios nors subsijdijos kam nors), o ir visiskai nesitikejes tokiu apribojimu galvoju - WTF? As puikiai suprantu operatoriaus nora "prisiristi" klienta, bet tam juk yra akcijiniai pasiulymai ir pan. Tad naturaliai iskyla klausimas, ar tokie dalykai nera vienokia ar kitokia forma apibrezti kokiam nors CK. O pasirinkimo laisve (rinktis arba nesirinkti) siuo atveju labiau panasi i 50% tikimybe gatveje sutikti dinozaura (arba sutiksi, arba ne). S.Y. XR "karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message news:gujhb2$r6u$1@trimpas.omnitel.net... neapribojama, renkiesi arba tai ka siulo arba nesirenki - visiska laisve "IksEr" <robertas-trink@sap.lt> wrote in message news:gujdrb$kvp$1@trimpas.omnitel.net... > As vat taip mastau: jei mobilaus rysio imone teikia koki nors plana, ji > viesai reklamuoja savo puslapyje - ar operatorius gali ivesti apribojima, > kad ta plana galima uzsisakyti tik pasirasius 12men. sutarti? Jokiu > subsidiju telefonams nera, klientas siuo metu jokiu isipareigojimu > operatoriui neturi ir nenori tureti, operatorius nekeiciamas. Tiesiog > norima > pasikeisti turima plana i ju siuloma nauja plana. > > Any comments? Pvz., ar taip nera apribojama vartotojo pasirinkimo laisve? > > S.Y. > XR > >