Tema: Re: BMS, nekokybiska preke ir pinigu grazinimas
Autorius: Stork
Data: 2009-08-11 17:05:51
Gerbiamas kliente,
Pranešame, kad bendrovė „Computer Data International“, valdanti mažmeninės
prekybos elektronikos prekėmis tinklus „BMS Megapolis“ ir „Optimalūs
Kompiuteriai“, nuo 2009 m. liepos 31 d. sustabdė savo veiklą.
Gal kas galetu parasyt ka reiskia savoka "sustabdė savo veiklą"? Nes zmones
kaip ir dirba (ne visi), mokesciu inspekcijai pranese, kad netiek
deklaraciju kuri tai laika.
Esme tokia, kad turiu atgauti is ju garantine preke, kurios jie nesugebejo
sutaisyti ir atsisako ja pakeisti kita gera ar grazint pinigus. Vartotoju
teisiu gynejai nieko gerio nepataria-tipo bankrutuos-galesi sureikalavimu
kreiptis i bakroto administratoriu, o jei perims teises kita firma-galesi
nest ten... Dabar atseit nera kam rasyt pretenzijos.
Bet garantinis laikotarpis (1 metu, nors gamintojai, bei kiti Lietuvos
pardavejai duoda 2) baigsis po menesio, o kol visos proceduros issispres,
bijau liksiu be pinigu ir be prekes.
Preke -navigacijos irenginys (pagal LR istatyma tikriausiai priklausytu 2
metai garantijos).
Patarkit kaip elgtis. Dekui
"KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message
news:h4utjm$o4p$1@trimpas.omnitel.net...
> Edmundas rašė:
>> Na ir dar truputelis info
>> http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/article.php?id=23373576
>
> Sprendžiant pagal pranešimą spaudai, tai labai korektiškai elgiasi:
>
> „Tolesnė prekybos tinklų veikla reikštų didėjančius nuostolius ir
> mažėjančias galimybes vykdyti savo įsipareigojimus (...)
> prekyba nebevyks, tačiau toliau veiks technikos priežiūros ir garantinio
> aptarnavimo centrai.“