Tema: Re: BMS, nekokybiska preke ir pinigu grazinimas
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-08-11 17:14:37
Seip tai preke jau ne ju, o tik atiduota pasaugai. Grazinti ja tures. O jau
toliau gali reikalauti babkiu - jei nebankrutavo.
"Stork" <nera@takas.lt> wrote in message
news:h5rtrv$mmr$1@trimpas.omnitel.net...
> Gerbiamas kliente,
>
> Pranešame, kad bendrovė „Computer Data International“, valdanti mažmeninės
> prekybos elektronikos prekėmis tinklus „BMS Megapolis“ ir „Optimalūs
> Kompiuteriai“, nuo 2009 m. liepos 31 d. sustabdė savo veiklą.
> Gal kas galetu parasyt ka reiskia savoka "sustabdė savo veiklą"? Nes
> zmones kaip ir dirba (ne visi), mokesciu inspekcijai pranese, kad netiek
> deklaraciju kuri tai laika.
> Esme tokia, kad turiu atgauti is ju garantine preke, kurios jie nesugebejo
> sutaisyti ir atsisako ja pakeisti kita gera ar grazint pinigus. Vartotoju
> teisiu gynejai nieko gerio nepataria-tipo bankrutuos-galesi sureikalavimu
> kreiptis i bakroto administratoriu, o jei perims teises kita firma-galesi
> nest ten... Dabar atseit nera kam rasyt pretenzijos.
> Bet garantinis laikotarpis (1 metu, nors gamintojai, bei kiti Lietuvos
> pardavejai duoda 2) baigsis po menesio, o kol visos proceduros issispres,
> bijau liksiu be pinigu ir be prekes.
> Preke -navigacijos irenginys (pagal LR istatyma tikriausiai priklausytu 2
> metai garantijos).
> Patarkit kaip elgtis. Dekui
>
> "KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message
> news:h4utjm$o4p$1@trimpas.omnitel.net...
>> Edmundas rašė:
>>> Na ir dar truputelis info
>>> http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/article.php?id=23373576
>>
>> Sprendžiant pagal pranešimą spaudai, tai labai korektiškai elgiasi:
>>
>> „Tolesnė prekybos tinklų veikla reikštų didėjančius nuostolius ir
>> mažėjančias galimybes vykdyti savo įsipareigojimus (...)
>> prekyba nebevyks, tačiau toliau veiks technikos priežiūros ir garantinio
>> aptarnavimo centrai.“
>
>